Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@02:44:27 GMT

پایان سرمربی تیم‌ملی امید نزدیک است؟

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۲۵۹۹

ساعت24 -دنیای ورزش تورنتو نوشت: زلاتکو کرانچار برخلاف هم‌وطن‌هایش که به فینال جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند، هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

زلاتکو کرانچار قرار بود تیم ملی امید فوتبال ایران را به گونه‌ای هدایت کند که به حسرتی چهل و چند ساله پایان دهد. با بازیکنانی که به نظر می‌رسید می‌توانند این مسئولیت سنگین را برعهده بگیرند اما او تیم ملی امید را قربانی یک استراتژی باورنکردنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرانچار تلاش کرد در بازی‌های آسیایی اندونزی به سیاست «باید ببازی» متوسل شود تا جایگاه بهتری را در این مسابقات کسب کند اما محاسبات او غلط از آب درآمد و تیم ملی امید ایران در آن مسابقات شکست خورد.

حالا المپیک، آخرین شانس کرانچار برای ماندن در جایگاهی است که برای او دشواری‌های خاص خودش را دارد. سرمربی کروات نشان داده چم و خم هدایت فوتبالیست‌های جوان را آن طور که باید بلد نیست و حاشیه، بخشی جدانشدنی از همه اردوهای اخیر او بوده است.تیم ملی امید با همه امیدواری‌ها و انتظارات، هنوز نتوانسته جایگاهی درخور را در آسیا داشته باشد. حالا و در مرحله نهایی انتخابی المپیک 2020، امیدهای کرانچار چهاردهمین تیم از شانزده تیم آسیایی هستند. این یعنی احتمال برخورد ایران با تیم‌های قدرتمند آسیا در این مرحله زیاد است و فدراسیون فوتبال اگر می‌خواهد نتایج عجیبی برای یکی از محبوب‌ترین تیم های ملی‌اش رقم نخورد، باید با حواسی جمع‌تر به چند ماه آینده نگاه کند.

حتی با حضور نیکو، پسر و دستیار کرانچار در اردو امیدها، اوضاع آن طور که باید مساعد نیست. شاید چند هفته آینده، روزهایی حیاتی باشند برای تغییر مسیر تیمی که قرار است به رویای صعود فوتبال ایران به المپیک پایان دهد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟

به گزارش همشهری آنلاین کاخ سفید اعلام کرد که ۱۷ کشور از جنبش حماس درخواست می‌کنند که اسرای صهیونیست موجود در غزه را در مقابل «آتش‌بس و بازگشت آوارگان به شمال» آزاد کند.

طبق گزارش العربیه، کاخ سفید اعلام کرد: توافق پیشنهادی برداشتن هرگونه مانع برای بازگشت آوارگان به شمال غزه را شامل می‌شود. این توافق توافق فوری و طولانی مدت در غزه را شامل می‌شود. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان آتش‌بس در غزه وجود دارد اما ما به‌طور کامل از این امر مطمئن نیستیم.

آمریکا همچنین مدعی شده «پاسخ حماس به پیشنهادهای مطرح شده به هیچ وجه تشویق‌کننده نیست».

این در حالی است که حماس باهار تاکید کرده در مذاکرات انعطاف لازم را از خود نشان داده و این رژیم صهیونیستی است که به ادامه جنگ و کشتار مردم فلسطین اصرار دارد.

کاخ سفید همچنین تاکید کرد پیشنهاد مطرح شده به حماس با ضمانت‌های آمریکا قطر و مصر است.

در این راستا، یک مسئول آمریکایی به اکسیوس گفت: اطلاعات به دست آمده در روزهای اخیر نشان می دهد که حماس به دنبال تعویق توافق تبادل اسرا نیست. حماس آماده نشستن بر میز مذاکرات است. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان پیشرفت در مساله توافق تبادل‌اسرا وجود دارد.

کد خبر 847170 برچسب‌ها خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟