Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@21:52:59 GMT

فروش ناامید کننده «پسر جهنمی»

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۲۶۳۶

قسمت جدید فیلم سینمایی «پسر جهنمی» پس از مدت‌ها انتظار کشیدن مخاطبانش منتشر شد و توانست حدود ۵ میلیون دلار در اولین روز اکرانش به دست بیاورد و طبق پیش بینی‌ها تا آخر هفته می تواند خود را به مرز ۱۳ میلیون دلار نیز برساند، این فیلم با اینکه روز‌های ابتدایی اکران خود را می گذراند درگیشه روزانه رتبه سوم پشت سر فیلم‌های «شزم» و «کوچک» قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم پسر جهنمی ۲۰۱۹ که توسط نیل مارشال کارگردانی شده و دیوید هاربر (بازیگر سریال اشیا تیز) نیز بازیگر این فیلم بود علاوه بر اینکه توسط مخاطبان مورد توجه قرار نگرفت، منتقدین نیز این فیلم را به شدت مورد نقد‌های کوبنده قرار دادند که در نهایت امتیاز ۳۱ از صد را از نگاه متاکریتیک دریافت کرد که به نوعی یک فاجعه محسوب می شود، چرا که کمترین امتیاز در بین فیلم‌های پسرجهنمی محسوب می شود.

گیرمو دل تورو کارگردان برنده اسکار بری فیلم «شکل آب» دو قسمت گذشته این فیلم را در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ کارگردانی و نویسندگی کرده بود و ران پریمن نیز نقش هیولای قرمز این فیلم سینمایی را بازی می کرد. نسخه ۲۰۰۴ این فیلم از متاکریتیک امتیاز ۷۸ و از سایت روتن تومیتو نیز امتیاز ۸۱ را کسب کرده است و نسخه ۲۰۰۸ نیز به ترتیب از سایت‌های منتقد متاکریتیک و روتن تومیتو امتیاز ۷۸ و ۸۶ را دریافت کرده است.

منتقدین معتقدند که سری فیلم پسر جهنمی گریمو دل تورو، درخشان و تاثیر گذار و جذاب و افسانه‌ای بود و عدم حضور وی در قسمت جدید این فیلم باعث شد که این اثر غیر ضروری و احمقانه که هیچ چیز جدیدی برای نمایش به مخاطب ندارد ساخته شود که نوعی توهین به مخاطب محسوب می شود.

«پسر‌های جهنمی دل تورو» به ترتیب صد میلیون و ۱۶۰ میلیون دلار فروش داشته اند تا باز هم فیلم پسر جهنمی نیل مارشال که ۵۰ میلیون بودجه برای آن صرف شده است از دل تورو عقب بماند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دلار بازی بودجه سینمای هالیوود پسر جهنمی فیلم ابرقهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) خبر داد.

این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر 6097308 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • تیم تراکتور، فردا دراهوازبه میدان می‌رود
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • تسلط مرد ماهی فروش به انگلیسی
  • رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان