Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی مدارس تایباد و صالح آباد در نوبت بعدازظهر یکشنبه به دلیل احتمال وقوع سیل تعطیل اعلام شد.

به گزارش قدس آنلاین ، بارش‌های رگباری در شهرهای خراسان رضوی موجب تعطیلی روز یکشنبه برخی مدارس این استان شد در همه مقاطع تحصیلی شد.

طبق اطلاعیه آموزش و پرورش خراسان رضوی با توجه به بارش‌های شدید و احتمال وقوع سیلاب در تایباد بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران به اطلاع می‌رساند تمامی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع (ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم) امروز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه در نوبت عصر تعطیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی (در تمام مقاطع) نیز امروز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه در شهر صالح آباد در نوبت عصر تعطیل است.

صبح امروز نیز مدارس کلات و تربت جام به دلیل بارش‌های رگباری روز شنبه و احتمال جاری شدن سیل تعطیل اعلام شده بود.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیل سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان بارندگی‌های لرستان تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در قالب سامانه بارشی اخیر، اظهار داشت: میزان این بارش‌ها در خرم‌آباد چهار میلی‌متر، بروجرد ۹.۹ میلی‌متر، کوهدشت چهار میلی‌متر، پلدختر ۲.۴ میلی‌متر، دورود ۲.۱ میلی‌متر و الشتر ۱۷.۵ میلی‌متر بوده است.

وی میزان بارش‌ها در نورآباد را ۱۳.۴ میلی‌متر، رومشکان ۱۲.۴ میلی‌متر، چگنی ۳.۸ میلی‌متر، «ایمان آباد» ۱.۳ میلی‌متر، «سیلاخور» چهار میلی‌متر، «ریمله» ۱۲.۵ میلی‌متر و «شول آباد» ۳.۸ میلی‌متر اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان میانگین بارش‌ها تا این لحظه در استان را ۵.۷ میلی‌متر عنوان کرد.

کد خبر 6098092

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • سامانه بارشی جدید در راه خوزستان
  • جدول میزان بارش در فارس تا ساعت ۱۵:۳۰
  • بارش باران در شهر صفی‌آباد
  • آسمان خوزستان میزبان سامانه بارشی جدید
  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین
  • ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه در قزوین