Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@06:35:54 GMT

مربی استقلال قانون را دور زد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۳۲۶۲

مربی استقلال قانون را دور زد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در حالی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر توانست تیم سپاهان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد که یک روز پس از برگزاری این بازی مربی محبوب آبی پوشان پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

فرهاد مجیدی نوشت: "تا کی می‌خواهید استقلال جام نیاورد؟ فقط می‌خواهید با شما جام بیاورد؟ هواداران عزیز تا زمانی که آقایان بیرون استقلال باشند و سربازانشان داخل باشگاه و مواجب بگیرهایشان روی سکو‌ها باشند و تیشه به ریشه تیم بزنند استقلال قهرمان نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

پست فرهاد مجیدی باعث شد تا افراد بسیاری اظهاراتش را به امیر قلعه‌نویی ارتباط دهند و سرمربی تیم فوتبال سپاهان هم واکنش تندی به این پُست اینستاگرامی نشان داد.

در جلسه قبلی هیئت مدیره باشگاه استقلال، مصوب شده بود که هیچ کدام از اعضای کادرفنی و بازیکنان نباید پست غیر مرتبط در فضای مجازی منتشر کنند و این مصوبه در یازدهم فروردین ماه به طور رسمی در سایت استقلال منتشر شد.

مصوبه باشگاه استقلال: "به منظور ایجاد آرامش در افکار عمومی و پرهیز و اجتناب از هرگونه رفتار تنش زا و تحریک آمیز و همچنین ایجاد وحدت رویه فی مابین تمامی ارکان باشگاه اعم از بازیکنان، کادرفنی و اجرایی، ورزشی، پزشکی و معاونین باشگاه و لزوم تبیین سیاست گذاری باشگاه توسط مدیرعامل باشگاه مقرر گردید تمامی افراد و عناصر مذکور از هرگونه فعالیت و اعلام نظر در فضای مجازی و در امور مرتبط با باشگاه جدا اجنتاب نمایند."

با توجه به مصوبه صادر شده فرهاد مجیدی پا روی قوانین باشگاه استقلال گذاشت و احتمال دارد در جلسه فردای هیئت مدیره این تخلف بررسی شود.

بیشتر بخوانید:

منشا: مسئولان پرسپولیس به من احترام نگذاشتند/ به دربی بعد فکر می‌کنیم

هیئت مدیره استقلال تشکیل جلسه می‌دهد

کاهش وزن بازیکن استقلال با تمرینات ویژه شفر

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین نشست مدیران هلدینگ خلیج فارس با هیئت مدیره استقلال امروز از ساعت 9 صبح در دفتر این هلدینگ در تهران برگزار شد.

در این نشست همه اعضای هیئت مدیره استقلال حضور داشتند و این طور که پیگیری خبرنگار آنا نشان می دهد به احتمال زیاد دو نفر به هیئت مدیره استقلال اضافه خواهد شد.

در حال حاضر هیئت مدیره آبی پوشان دارای سه عضو شامل مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده است. همچنین علی خطیر به عنوان مدیرعامل عضو هیئت مدیره نیست.

در نشست امروز از علی آقامحمدی که پیش از این سوی وزارت ورزش به عنوان عضو جدید جای علی خانی معرفی شده بود غایب بود تا به طور رسمی مشخص شود آقامحمدی برای حضور در هیئت مدیره استقلال قبول مسئولیت نکرده است.پیش از این از کناره گیری آقامحمدی از هیئت مدیره استقلال خبر داده بودیم. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟