Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:33:27 GMT

سرقت بیش از ۱۰۰ فقره چک و اسناد در مشهد رمزگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۳۴۵۷

سرقت بیش از ۱۰۰ فقره چک و اسناد در مشهد رمزگشایی شد

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی از رمزگشایی از سرقت بیش از ۱۰۰ فقره چک از نمایندگی‌های بیمه مشهد خبر داد. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سردار محمدکاظم تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت مدارک و اسناد از نمایندگی‌های بیمه در مشهد و اعلام شکایت مالباختگان، تحقیقات پلیسی با توجه به اهمیت موضوع آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن بود که متهم پرونده در 6 فقره سرقت که شاکیان آن اعلام شکایت کرده‌اند، چک‌های بانکی مشتریان نمایندگی‌های بیمه را با مدارک شناسایی جعلی به بانک برده و بیش از 30 میلیون تومان دریافت کرده است.

سردار تقوی تصریح کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مشهد، در پیگیری علمی این پرونده به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره‌زنی و شناسایی عامل سرقت شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در اقدامی ضربتی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم پرونده را دستگیر و در بازرسی اولیه از وی سه کیف دستی، 12 عدد کیف مدارک و دیگر اسناد را کشف کرد.

قاتل زن 49 ساله کهگیلویه و بویراحمدی دستگیر شدباند سرقت‌های به عنف در مشهد دستگیر شددستگیری محیط‌بانی که با شکارچیان همکاری می‌کرد؛ 2 شکارچی متخلف در دام قانون

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد در بازرسی از مخفیگاه متهم، 48 قطعه لوازم کامپیوتری، یک دستگاه لب تاپ و 11 میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد و مدارک شناسایی جعلی کشف کرد.

سردار تقوی گفت: در این پرونده که با دستور مقام قضایی، تحقیقات تکمیلی به ماموران پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شده، از سرقت بیش از 100 فقره چک‌های بانکی و اسناد و مدارک تاکنون رمزگشایی و تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی