Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@19:48:17 GMT

جزئیات افزایش قیمت برق منازل+جدول

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۳۵۶۹

جزئیات افزایش قیمت برق منازل+جدول

شرکت توانیر تعرفه‌های برق بخش‌های مختلف مصرفی و شرایط عمومی آنها از ابتدای اردیبهشت‌ماه ۹۸ را براساس مصوبه جدید دولت در این زمینه که ۲۷ اسفند سال گذشته ابلاغ شده بود، اعلام کرد.

به گزارش مشرق، شرکت توانیر تعرفه های برق بخش های مختلف مصرفی و شرایط عمومی آنها از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ را براساس مصوبه جدید دولت در این زمینه که در تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته ابلاغ شده بود، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، هیئت وزیران در جلسه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ مقرر کرد تا بهای آب شرب و برق از ابتدای اردیبهشت سال ۱۳۹۸ سالانه به میزان هفت درصد افزایش یابد. همچنین با هدف مدیریت مصرف و بازدارندگی مصارف غیرضرور، از ابتدای خرداد ماه، سالانه ۱۶ درصد به خالص صورتحساب آب و برق مصارف خانگی (بدون احتساب آبونمان، مالیات بر ارزش افزوده و عوارض) مشترکین بالای الگوی مصرف افزوده می‌شود. فاضلاب بها، مشمول افزایش موضوع این بند نخواهد بود. به عبارت دیگر، براساس این مصوبه بهای آب و برق برای کم مصرف‌ها ۷ درصد و برای پرمصرف‌ها ۲۳ درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

آماده باش دولت به پرمصرف‌های آب و برق

به علاوه، خانوارهایی که مصرف آب یا برق ماهانه آنها پایین‌تر از الگوی مصرف بوده و در بازه زمانی اول خرداد تا پایان شهریور، در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، مصرف خود را کاهش دهند، مشمول تخفیف به میزان مصرف کاهش یافته با نرخ اولین پله مصرف خواهند شد.

با توجه به مصوبه فوق، توانیر اصلاحاتی در تعرفه های آب و برق مشترکین بخش خانگی از ابتدای خردادماه امسال ایجاد کرد که جزئیات آن در جداول زیر مشخص است:

*تعرفه برق کم مصرف ها از ابتدای خردادماه ۹۸

*تعرفه برق پرمصرف ها از ابتدای خردادماه ۹۸

*نحوه تخفیف در تعرفه برق برای تشویق مشترکین به برای جابجایی مصرف از ساعت اوج بار

براساس این ابلاغیه توانیر، تعرفه برق بخش خانگی تا تاریخ ۱ خردادماه امسال هم براساس جداول زیر محاسبه می شود:

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل برق تعرفه برق شرکت توانیر قبض برق قیمت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان (۰.۵۲ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۵ تومانی به ۱,۹۳۰ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ تومانی (۰.۵۲ درصد) به ۱,۹۲۰ رسید.

بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۱۵ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۰.۵۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۴۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بارش‌های اخیر پرشدگی سدهای کشور را چند درصد افزایش داد؟
  • سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کل کشور است
  • افزایش قیمت جهانی موادغذایی
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت