Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:23:30 GMT

تخلیه ۳ روستا در فاریاب/ تاکنون تلفات جانی نداشتیم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۳۶۴۸

تخلیه ۳ روستا در فاریاب/ تاکنون تلفات جانی نداشتیم

علی نیک نفس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بارش‌ها امروز فاریاب بیان داشت: از ساعت ۲۰ شب گذشته بارندگی در سطح شهرستان فاریاب به صورت آرام شروع شد اما ساعت دو بامداد بارندگی شدید و منجر به سیلابی شدن مسیل ها شد.

وی افزود: طی بارندگی‌های شدید امروز مجبور به تخلیه سه روستای مرکزی شدیم همچنین راه مواصلاتی سه روستای جمال‌آباد؛ هورچهاردنگی و روستای سلیمان آباد بسته است و نیز تعدادی از روستاهای عشایری نیز که در بالا دست شهرستان واقع هستند وضعیت مناسبی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فاریاب گفت: در کنار این موارد حضور تیم‌های ارزیاب هلال احمر و آب منطقه‌ای را داشتیم و اعضای ستاد بحران از دیروز تا به حال مشغول کار هستند و استراحت نداشتند که جای تقدیر دارد.

یادآور شد: دو دستگاه بولدوزر مشغول به ایجاد سیل بند و لایه روبی رودها بودند که اگر این اقدام انجام نشده بود خسارات زیادی به شهرستان وارد می‌شد.

فرماندار فاریاب از آب گرفتگی تعدادی زیادی از مزارع این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تا این لحظه خسارت جانی نداشتیم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی توسط مردم ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان فاریاب وضعیت خاصی دارد و خیلی از روستاهای ما در یک دشت سیلابی واقع شدند به محض اینکه بارش‌های بهاری آغاز می‌شود سیل جاری می‌شود.

وی افزود: مسیل های کوهستانی خصوصاً در «مُردان» بسته و تردد با مشکل مواجه است که از شهروندان می‌خواهم از این مسیرها عبور نکنند.

نیک نفس با تاکید بر لزوم پرهیز از عبور از آبنماها گفت: از فاریاب به سمت کهنوج حدود ۶۰ دستگاه آبنما داریم باید از این مسیرها تردد انجام نشود. بارندگی اوایل امسال باعث شده که یک دستگاه اتوبوس اتومبیل در آنها سقوط کند و آب آن را با خود برد اما خدا را شکر خسارت جانی تا به این لحظه نداشتیم.

کد خبر 4590517

منبع: مهر

کلیدواژه: سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) لحظه بلعیده شدن خودرو‌ها در سیل تسوج

سیل در رودخانه روستای انگشتجان از توابع تسوج موجب خسارت به سه خودرو شد.

به گزارش فارس، محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر ضمن تاکید بر هشدار‌های مکرر هواشناسی گفت: علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می‌روند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به سه خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودرو‌ها به بیرون کشیده شد.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • (ویدیو) لحظه بلعیده شدن خودرو‌ها در سیل تسوج
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • بارش‌ سنگین باران در لرستان/ روستای «کمندان» تخلیه می‌شود
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد