Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، دریا مرادی دشت بازیگر جوان سریال های مهران مدیری عکس های مدلینگ خود را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. این بازیگر جوان و آینده دار تئاتر و تلویزیون تا کنون در سریال های تبریز در مه , ویلای من , شوخی کردم , امروز فردا , و تله فیلم الم شنگه حضور داشته است. وی به تازگی در نمایش عمو پامبل به کارگردانی مهدی قلعه بر روی صحنه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عکس های مدلینگ دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که در چند مجموعه طنز اخیر مهران مدیری ایفای نقش کرده است.

مرادی دشت بازیگری را به صورت حرفه‌ ای با سریال تبریز در مه ساخته محمدرضا ورزی آغاز کرد که شروع بسیار خوبی برای او بوده است .وی یکی از بازیگران جوانی است که در چند سریال جلوی دوربین رفت و اغلب مردم او را با بازی در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری می شناسند. وی همچنین در سریال های دیگری به کارگردانی مهران مدیری از جمله شوخی کردم و درحاشیه جلوی دوربین رفت است.

مدلینگ بازیگر سریال شوخی کردم

مدلینگ دریا مرادی

عکس های تبلیغاتی خانم بازیگر

تصاویر دریا مرادی دشت ازدواج دریا مرادی دشت با پویان گنجی

گفتنی است تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد دریا بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی با پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی ازدواج کرده است.

پویان گنجی فرزند عبدالرضا گنجی کارگردان و فاطمه گودرزی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران است که خودش هم در رشته بازیگری فعالیت می کند.

عروس بازیگر فاطمه گودرزی

مدلینگ بازیگر سریال در حاشیه

مرادی دشت بازیگر جوان

عکس های زیبای بازیگر ویلای من

وی در سریال شوخی کردم به همراه مهران مدیری در کنار بازیگران دیگری چون مهران غفوریان ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، لاله صبوری ، رضا شفیعی جم ، نصرالله رادش ، سحر ولدبیگی و همچنین محمدرضا هدایتی به ایفای نقش پرداخت و در این سریال هم بسیار موفق ظاهر شد.

دریا مرادی دشت بازیگر زن ایرانی  

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مهران مدیری تئاتر تلویزیون دوربین بازی فضای مجازی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج سینما و تلویزیون پارس عروس مدلینگ پارس نیوز فاطمه گودرزی بازیگر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • (ویدئو) نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو