Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر روز یکشنبه در جمع خبرنگارن گفت: کمک های واحدهای صنعتی بصورت نقدی و محصولات تولیدی جمع‌آوری و درقالب محموله‌هایی به مناطق سیل‌ زده ارسال شد.
مهدی صفوی افزود: این اقلام شامل انواع لباس، پتو، چکمه، دمپایی، پیکنیک، موکت و مواد غذایی است.
وی اظهارداشت: یک روز حقوق کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر نیز به صورت داوطلبانه برای کمک به سیلزدگان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسامی استان بوشهر گفت: ٣٠٠ میلیون ریال از طرف کارکنان این اداره کل به مناطق سیل زده کمک شد.
فاطمه کرم پور افزود: با توجه به شرایط حاکم برمناطق سیلزده کمک های نقدی و غیرنقدی یک وظیفه همگانی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ٣٠٠ میلیون ریال در نخستین مرحله به مناطق سیل زده ارسال کرد.
وی بیان کرد: پس از وقوع این حادثه واحد روابط عمومی اداره کل در حال جمع آوری کمک های غیرنقدی همشهریان است که بزودی در قالب محموله به این مناطق ارسال می شود.
کرم پور اضافه کرد: در این زمینه فراخوانی نیز برای کمک های نقدی هنرمندان و موسسه های قرآنی منتشر شده که علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه و نسبت به این کار خیرخواهانه اقدام کنند.
وی گفت: روز دوشنبه هفته جاری نیز کاروانی از طرف انجمن سینمای جوان برای انتقال کمک های غیر نقدی به مناطق سیل زده خوزستان اعزام می شود.
کرم پور ادامه داد: کاروان دوم نیز توسط این انجمن در آخر هفته به این مناطق اعزام خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: این اداره کل آمادگی دارد با اعزام گروه های هنری در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تقویت روحیه به هموطنان سهیم نقش آفرینی کند.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حقوق مدیرکل فرهنگ و ارشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مواد غذایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند