Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهمترين رويکرد صنعت لوازم خانگي، در سال 98 توسعه صادرات بويژه به کشورهاي همسايه است.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «سعيد زرندي» در نشستي با حضور نمايندگان انجمن هاي صنعت لوازم خانگي افزود: براي بيش از 10 کشور همسايه، همچنين چين و هند برنامه صادراتي تعيين شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: توجه به بازار و تقاضا در سال 98 موضوع بسيار مهمي است و براي افزايش ظرفيت توليد، بايد توسعه صادرات با محوريت کشورهاي همسايه دنبال شود.
معاون طرح و برنامه وزير صنعت اضافه کرد: کيفيت، قابليت صادراتي و خدمات پس از فروش در صنعت لوازم خانگي مهم است و در سال «رونق توليد» انجمن ها و تشکل ها بايد در اين مسير گام بردارند.
وي تاکيد کرد: موضوع برند و نشان تجاري در صنعت لوازم خانگي از اهميت بالايي برخوردار است و به سرمايه گذاري هاي بزرگ در اين بخش نياز داريم.
زرندي ضمن يادآوري وقوع سيل در استانهاي مختلف کشور اظهار داشت: نياز مناطق سيل زده به لوازم خانگي بايد مورد توجه قرار گيرد و لازم است انجمن ها براي توليد کالاهاي مورد نياز، برنامه ريزي کنند.
به گزارش ايرنا، وزير کشور امروز ( يکشنبه) در صحن علني مجلس شوراي اسلامي گفت: ميزان خسارات سيل اخير بين 30 تا 35 هزار ميليارد تومان برآورد شده و 25 استان و بيش از چهار هزار و 400 روستاي کشور درگير سيل شدند.
«عبدالرضا رحماني فضلي» اظهارداشت: وقوع سيل بي نظير بود و منجر شد که هموطنان در 25 استان درگير مشکلات بسيار از جمله آب گرفتگي، تخريب منازل، واحد هاي توليدي، پل ها و جاده ها و خسارت هاي بسياري شوند.
اقتصام*3065**1559
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد
  • آیا بارورسازی ابرها در کشورهای همسایه باعث بارش سیل‌آسا در ایران شد؟
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان