Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ گروه امدادی داوطلب از سوی این نهاد برای کمک به سیلزدگان استان خوزستان اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، رضا ابراهیمی امروز (۲۵ فروردین) در نشست خبری با خبرنگاران این استان که در قرارگاه جهادی امام رضا (علیه السلام) شهرکرد برگزار شد، گفت: از این تعداد ۴۳ نفر دانشجو و مابقی افراد عادی هستند که به صورت خودجوش و با امکانات و تجهیزات خود به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: همچنین ۴۰ نفر از اعضای قرارگاه جهادی امام رضا (علیه السلام) نیز برای کمک به مردم سیل زده اعزام شدند.

 

ابراهیمی تصریح کرد: همچنین در تلاش هستیم تا چند گروه امدادی از قبیل گروه های شناسایی، گروه های پشتیبانی و واکنش سریع به خوزستان اعزام کنیم تا در خصوص احداث سیل بند و خدماتی از قبیل جوشکاری و برق کاری خدمات رسانی کنند.

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری، نیاز به اکیپ های پزشکی سیار را از نیازهای ضروری مردم سیل زده عنوان کرد و گفت: در همین راستا پنج تیم پزشکی به همراه تجهیزات و دارو به مناطق سوسنگرد و حمیدیه استان خوزستان اعزام می شود.

 

ابراهیمی، جمع آوری کمک های مردمی در 2 بخش نقدی و غیر نقدی را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و گفت: در همین خصوص نیز تاکنون شش محوله کمک های مردمی از قبیل مواد غذایی، بهداشتی، گونی و سایر ملزومات جمع آوری که چهار محوله به پلدختر و 2 محموله به استان خوزستان اعزام شده است.

 

وی از احداث ۳۰ واحد مسکونی برای مردم سیل زده چهارمحال و بختیاری نیز خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲ واحد مسکونی در بازفت و ۱۸ واحد در کیار و ناغان احداث می شود.

 

ابراهیمی از اصحاب رسانه، مردم عادی و سایر اقشار جامعه خواست تا در صورت امکان در خصوص محرومیت زدایی و یاری به مردم سیل زده کشور این نهاد را یاری دهند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سپاه پاسداران سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن کریم خسارت سیل نماز جمعه سیل سپاه خبرگزاری قرارگاه امام رضا ع نیروی جهادی مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- مسابقات فوتسال جام مطهر در لردگان
- تجلیل از قهرمانان زورخانه‌ای فرخشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود