Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@18:55:05 GMT

سپاه عضو نظام اسلامي و پاسداری یک فرهنگ است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۴۰۶۳

سپاه عضو نظام اسلامي و پاسداری یک فرهنگ است

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بوئین میاندشت با یادآوری اینکه سپاه عضوی از نظام اسلامی و نماد عزت، شرف و استقلال اين نظام هستند خواستار توجه، حفظ و پشتیانی همه جانبه همه مسئولان کشور به آن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بویین میاندشت، حجت الاسلام «غلامعلی خبازی» در جمع پاسداران شهرستان بوئین میاندشت با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ویژگی هایی مانند اخلاص، فداکاری، از خودگذشتگی، مردم‌داری و ولایت‌مداری را از امام حسین (ع) الگو گرفتند بیان کرد: سپاه به عنوان اساسي ترين و مهمترين نهاد انقلابي ومردمی نقش بی نظیری در انقلاب اسلامی ایفا کرده و از از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در تمام موقعیت‌ها  وسنگرهای خطیراز نظام و انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بوئین میاندشت با یادآوری اینکه سپاه عضوی از نظام اسلامی و نماد عزت، شرف و استقلال اين نظام هستند گفت: اين سلحشوران با اقتدا به بزرگ پاسدارجهان اسلام امام حسین (ع) زير بار ذلت نرفتند و شجاعانه در برابر دشمنان انقلاب اسلامی جنگيدند و از دين اسلام دفاع کرده و مي کنند و این مجموعه مقدس با توجه به نقش مهم و موثر سپاه در عرصه‌های مختلف نظامی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی باید حفظ و پشتیبانی همه جانبه شود و مورد توجه ویژه همه مسئولان کشور قرار بگیرد.

 

تروریست خواندن سپاه، مقدمه ای برای شکست نهایی 

در ادامه سرگرد «محمد رحمانی» ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به نام گذاری شعار سال، یکی از مولفه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی احیای  تولید و احصا موانع آن در کشور خواند و با بیان اینکه نهادن نام سپاه در لیست گروهک های تروریستی یک اقدام جنایتکارانه است، تاکید کرد: حق طلبی جزو کابوس های ظالمان همواره و در طول تاریخ بوده و تنها مدل رویارویی با ان فرق کرده است و در دوران امامان معصوم برای دورکردن مردم از ولایت و جهاد تلاش می کردند و اکنون نیز از ترس مبارزات حق علیه باطل و دفاع از مظلوم سپاه در هراس هستند و سعی در تشویش اذهان منطقه دارند که سپاه را از رسالت اصلی اش بازدارند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت با تاکید براینکه سپاه مصمم تر و قردرتمند تر از گذشته به آرمانهای انقلاب وفادار خواهد بود و به آن عمل خواهد کرد، خاطر نشان کرد:این شیطنتهای جاهلانه آمریکا مانند سنگ زدن کودکانی که با سنگ زدن به قطار، خیال بازداشتن قطار از حرکت هستند و این عمل مقدمه‌ای برای شکست نهایی و رسوایی استکبار خواهد بود.

 

وی درپایان سپاه را نهادى نظامى فرهنگى  دانست که برای اهداف و آرمان‌هاى والاى انقلاب اسلامى بى‌وقفه فعالیت مى‌کند و افزود: دامنه این اهداف و آرمان‌ها تا زمان حکومت عدل جهانى امام مهدى (عج) گسترده شده است  و سپاه  از این نگاه در افقى بلند، داراى آرمان‌هاى مکتبى، انسانى و جهانشمول است که همیشه حرکت خود را به سمت آن جهت می دهد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سپاه پاسداران سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن کریم خسارت سیل نماز جمعه سیل سپاه خبرگزاری بوئین میاندشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبارزه با تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.


دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟