Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد گفت: تردد پولی خودروها در اطراف حرم مطهر رضوی منجر به ایجاد رانت و فساد می شود.

حیدر خوش نیت در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: اگر طرح دریافت عوارض از  خودروها بابت تردد در خیابان های منتهی به  حرم مطهر امام رضا(ع)به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد برسد قبل از اجرا باید به فرمانداری ارائه شود و در فرمانداری طبق نظر کارشناسی نسبت به آن اظهار نظر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تصریح کرد: در هیئت تصدیق مصوبات ، مصوبه شورای اسلامی   با قوانین انطباق داده خواهد شد و چنانچه مغایر با قوانین تشخیص داده شود با اجرای ان مخالفت صورت خواهد گرفت. خوش نیت با اشاره به اینکه این طرح از جوانب مختلف از جمله تردد خدام حرم مطهر رضوی باید مورد بررسی قرار بگیرد، ادامه داد: از طرفی آنچه می توان از اجرای این طرح پیش بینی کرد این است که رانت و رابطه ای در ارتباط با اجرای این طرح و ارائه امتیاز به افراد خاص صورت بگیرد، از این رو در شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان مشهد که با مدیریت فرمانداری اداره می شود پیامدهای اجتماعی ، سیاسی و امنیتی طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر بنا باشد استثنا و یا امتیاز برای برخی در نظر گرفته شود و افرادی صرفا با پول و رانت در این منطقه تردد کند با قاطعیت نسبت به اجرای آن مخالفت خواهیم کرد. وی با بیان اینکه اجرای طرح باید برای همه برابر و مساوی باشد، اظهار داشت: اگر بنای شهرداری مشهد بر این است که این منطقه پیاده محور شده و تردد در آن تسهیل شود اعطای امتیاز به خودروها بابت تردد صرفا در ازای دریافت پول و به نوعی درآمد زایی برای شهرداری مغایرت وجود داشته و از طرفی توجیه قانونی ندارد.   خوش نیت در مورد افزایش بهای حمل و نقل عمومی در شهر مشهد که از  23 فروردین ماه اجرایی شد، نیز گفت: اگرچه افزایش بهای تمام شده هر سفر از جمله افزایش لوازم یدکی، قیمت لاستیک  و مسائل دیگر مرتبط با اتوبوس و مترو باعث این افزایش هزینه سفر برای شهروندان و زائران شد اما از شهرداری نیز انتظار می رود با ارتقائ  در کیفیت ارائه خدمت در این زمینه به گونه ای رفتار کند که شهروندان برای تردد خود با وسایل حمل و نقل عمومی در سطح شهر با مشکل مواجه نشوند . انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خوش نیت فرمانداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محسن ذاکریان در همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد که با همکاری بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی و جمعیت هلال احمر استان امروز در اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آمار‌های غیررسمی در کشور نشان می‌دهد که سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در سطح کشور انجام می‌شود، عددی که بسیار نگران‌کننده بوده و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

وی تصریح کرد: مرکز نفس در سال ۱۴۰۰ کار خود را در مشهد و با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین سالم آغاز کرد و تاکنون بیش از ۳ هزار مورد جلوگیری از سقط عمد جنین سالم در نقاط مختلف کشور توسط مرکز نفس انجام شده است.

رئیس قرارگاه نفس کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • برگزاری مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب در مشهد
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود