Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@01:00:58 GMT

مرگ هدیه جشن تولد لاکچری در بالگرد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۴۳۸۸

مرگ هدیه جشن تولد لاکچری در بالگرد

حدود ساعت ۲ بعدازظهر پنجشنبه ۲۲ فروردین به‌دنبال خبر مرگ پسر ۲۴ ساله‌ای به نام آرمین در محدوده مرکز آموزشی بالگرد در کرج به پلیس اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حدود ساعت ۲ بعدازظهر پنجشنبه ۲۲ فروردین به‌دنبال خبر مرگ پسر ۲۴ ساله‌ای به نام آرمین در محدوده مرکز آموزشی بالگرد در کرج به پلیس اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد آرمین که سوار بر بالگرد آموزشی بوده بر اثر اصابت پره‌های بالگرد به سرش جان باخته است. همزمان با اعلام این خبر به بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان پلیس، تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و به تحقیق از خلبان بالگرد و دختر جوانی پرداختند که همراه آرمین بود.

دختر جوان گفت: من و آرمین نامزد بودیم. او می‌خواست برایم جشن تولدی رؤیایی و خاطره‌انگیز ترتیب دهد به همین خاطر قرار شد با اجاره یک بالگرد سوار بر آن در آسمان شهر پرواز کنیم. وقتی سوار بالگرد شدیم آرمین کیک تولدم را در حالی که شمع‌هایش را روشن کرده بود مقابلم گرفت و من هم آن را فوت کردم. دقایقی بعد آرمین با خوشحالی سرش را از پنجره بیرون برد تا عکس سلفی بگیرد، اما نمی‌دانم چه شد که ناگهان سرش با پره بالگرد برخورد کرد.

سرهنگ نادربیگی - رئیس پلیس آگاهی استان البرز - با اعلام این خبر گفت: بر اساس تحقیقات اولیه این حادثه زمانی رخ داده که خلبان هنگام برگشت به پایگاه بر اثر مایل شدن بالگرد به سمت راست و به خاطر نزدیک شدن بیش از حد پسر جوان به پره‌های بالگرد سرش با پره‌ها برخورد کرده و جان باخته است. در حال حاضر خلبان این بالگرد بازداشت شده و تحقیقات بیشتر برای روشن شدن جزئیات این حادثه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشن تولد لاکچری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم

 سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود  که به دستور استاندار فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد.

 نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید