Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:25:40 GMT

اهدای ۹۲ واحد خون در آستارا

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۴۷۸۸

اهدای ۹۲ واحد خون در آستارا

کریم‌زاده از اهدای ۹۲ واحد خون توسط شهروندان آستارایی و گردشگران نوروزی در نوروز امسال خبر داد.

«عبدالله کریم‌زاده» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: شهروندان آستارایی و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی ۹۲ واحد خون به نیازمندان اهدا کردند.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا افزود: از اول فروردین تا شانزدهم فروردین امسال ۹۹ نفر برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون این شهرستان مراجعه کردند که از این تعداد ۹۲ نفر موفق به اهدای خون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح‌کرد: همه افرادی که در ایام نوروز برای اهدای خون مراجعه کردند، مرد بودند.

 

کریم‌زاده با اشاره به اینکه در سال گذشته سه هزار و ۲۴۲ نفر برای اهدای خون به پایگاه انتقال مراجعه کردند، گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۹۹۴ نفر موفق به اهدای خون شدند.

 

وی با بیان‌اینکه در سال گذشته یکهزار و ۶۰۰ نفر به طور مستمر برای اهدای خون مراجعه کردند، اظهارکرد: از تعداد مراجعین برای اهدای خون ۷۸۰ نفر با سابقه و ۶۱۴ نفر نیز برای اولین بار برای اهدای خون اقدام کردند.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا اضافه‌کرد: از مجموع اهدا کنندگان خون، ۲ هزار و ۹۲۶ نفر مرد و ۶۸ نفر زن بودند.

 

کریم‌زاده با اشاره به اینکه مردم آستارا در سال گذشته ۲ هزار و ۹۹۴ واحد خون اهدا کردند، گفت: این میزان اهدای خون نسبت به سال ۹۶ افزایش ۳ درصدی را نشان می‌دهد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل سپاه پاسداران سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم خسارت سیل مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان سپاه سیل خوزستان نماز جمعه قرآن کریم عید نوروز اهدای خون بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • در سرزمین ما شاعران پس از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه‌کاره هیچ‌کاره است
  • در سرزمین ما شاعران بعد از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه کاره هیچ کاره است
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور