Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:47:46 GMT

تیم ملی امید سپک تاکرا در شاهرود اردو زد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۴۸۱۱

تیم ملی امید سپک تاکرا در شاهرود اردو زد

مجتبی جانعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تیم ملی امید سپک تاکرای جمهوری اسلامی ایران در شهرستان شاهرود اردوی تدارکاتی خود را برگزار کرده است، ابراز کرد: این اردو طبق بیان مربی تیم ملی با حضور ۲۰ بازیکن تا سی ام فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در برگزاری اردو سعی شده تا تمام امکانات مورد نیاز ورزشی و رفاهی برای ورزشکاران مهیا شود، ابراز کرد: شاهرود می‌تواند میزبانی خوبی را از این اردو به نمایش بگذارند تا در آینده نیز شاهد برگزاری دیگر اردوهای تیم‌های ملی در این شهرستان مستعد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: آمادگی ورزشکاران برای حضور در مسابقات جهانی هدف اردوی آمادگی تیم ملی امید سپک تاکرای جمهوری اسلامی ایران، از سوی مربیان اعلام شده است.

جانعلی با بیان اینکه شرایط برای تمرین تیم ملی امید سپک تاکرای در شاهرود مهیا شده است، گفت: این اردو در دو نوبت صبح و عصر در سالن شهید چمران بسطام برگزار شده و برای همکاری بیشتر با کادر تیم ملی دستورات لازم داده شده است.

تیم ملی امید سپک تاکرای جمهوری اسلامی ایران مهرماه عازم رقابت‌های جهانی خواهد شد.

کد خبر 4590582

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان سمنان تیم ملی امید شاهرود سپک تاکرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی معلمان در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️شرکت کنندگان مسیر جاده سلامتی تا اردوگاه شهید رجایی شاهرود را پیاده روی کردند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • پیاده روی معلمان در شاهرود
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند