Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: سعید آذری به کار خود به عنوان مدیرعامل باشگاه ادامه می‌دهد و شایعات جدایی او را تکذیب می‌کنم. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره اینکه خبرهایی به گوش می‌رسد که سعید آذری تا چند ماه دیگر در باشگاه ذوب‌آهن حضور ندارد و از این باشگاه جدا خواهد شد، اظهار داشت: اینها گمانه‌زنی برخی افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید آذری با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ‌کس هم از فردای خودش باخبر نیست.

وی افزود: اعضای هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن به خوبی در کنار آذری مشغول به فعالیت هستند و هیچ مشکلی هم نداریم. خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و سعید آذری نیز به عنوان مدیرعامل کارش را در باشگاه انجام می‌دهد و من این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم.

لیگ برتر فوتبال| یک پیروزی دیگر برای ذوب‌آهن این بار برابر پیکان/ تیم منصوریان همچنان می‌تازدسعید آذری: در لیگ قهرمانان گروه آسان نداریم/ذوب‌آهن خانه منصوریان است/ در لیگ احتمالاً ششم یا هفتم می‌شویممدیرعامل ذوب‌آهن از منصوریان برای فصل بعد برنامه خواست

سخنگو و عضو هیئت‌‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: توقع از ما از رسانه‌ها این است که تعامل بیشتری با باشگاه ذوب‌آهن  همین‌طور سایر باشگاه‌ها برای بهبود وضعیت ورزش داشته باشند. شاید برخی افراد به دنبال مسائل حاشیه‌ای باشند که به باشگاه‌ها ضربه می‌زند. ما هیچ مشکلی در باشگاه نداریم و همان‌طور که گفتم سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه به کار خود ادامه می‌دهد و من هم به عنوان سخنگو و عضو هیئت‌‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن حضور دارم و همه در راستای رشد باشگاه به خصوص تیم فوتبال آن که سیر صعودی گرفته است، در حال فعالیت هستیم.

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه سقوط یک نفر از کوه صفه ساعت ۱۵:۴۵ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه توسط همنورد این فرد گزارش شد و اعلام کرد که خود او در مکانی گیر و همنورد او از فاصله‌ای حدود ۴۰ متری سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این حادثه در مسیر انحرافی و غیراصولی هفت چشمه رخ داده و فرد سقوط کرده از ناحیه پا و سینه و سر دچار آسیب شده بود و توسط عوامل اعزامی این سازمان به محل امن منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

شریعتی با اشاره به اعزام اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره سه و ۱۲ ادامه داد: عملیات مذکور حدود سه ساعت به طول انجامید.

کد خبر 750384

دیگر خبرها

  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • ماکرون: اروپا در معرض خطر قریب‌الوقوع قرار دارد
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟