Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:48:31 GMT

رژه خدمت در آق قلا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۵۲۰۸

رژه خدمت در آق قلا برگزار می‌شود

ارشد نظامی آجا در استان گلستان گفت: رژه خدمت به صورت متمرکز صبح روز پنج‌شنبه 29 فروردین به مناسبت روز ارتش در آق‌قلا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم محمد غفاری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به استقرار دو بیمارستان صحرایی ارتش در مناطق سیل زده گلستان، اظهار کرد: در این بیمارستان‌ها روزانه به 4000 نفر از مردم سیل زده استان خدمات‌رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این بیمارستان‌ها تا پایان بحران در منطقه مستقر هستند، افزود: از ابتدای سیل در گلستان، 18 یگان ارتش برای کمک به سیل‌زدگان استان بسیج شده‌اند.

غفاری تصریح کرد: تعداد 5000 نفر از نیروهای ارتش چه در صحنه و چه در پشت صحنه از ابتدای سیل در حال خدمات ‌سانی به سیل‌زدگان هستند.

ارشد نظامی آجا در استان گلستان با اشاره به اینکه امسال در روز ارتش رژه خدمت را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده  شهدا، بازدید از مناطق سیل‌زده، رژه خودروهای امداد و نجات و برگزاری محفل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های روز ارتش در گلستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران بیمارستان صحرایی سیل سیل در آق قلا سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا

 پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در پیامی به احمد ادریس، دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا از آمادگی کشورمان برای کمک به سیل زدگان این کشور خبر داد. در متن این پیام آمده است:

« جناب آقای دکتر احمد ادریس

دبیرکل محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند. متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان ‌باختگان ابراز همدردی می‌کنیم. همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا