Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@02:22:02 GMT

سخنگوی قوه قضاییه: تغییرات قوه قضاییه اتوبوسی نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۵۴۸۷

سخنگوی قوه قضاییه: تغییرات قوه قضاییه اتوبوسی نیست

 

خبرگزاری ایسنا: غلامحسین اسماعیلی، در خصوص تغییرات در قوه قضائیه و انتشار خبرهایی در خصوص تغییر دادستان تهران، اظهار کرد: اگر خبری باشد رسماً اعلام خواهد شد چون بر اساس گمانه زنی نمی‌شود اظهار نظر کرد.

وی افزود: تا این ساعت هیچ تغییری در این حوزه اتفاق نیفتاده است.

دفتر سخنگو فعال خواهد شد

سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با برگزاری نشست‌های خبری سخنگو هم گفت: دفتر سخنگو فعال خواهد شد و ارتباطمان با جامعه رسانه‌ای کشور را از طریق دفتر سخنگو در نشست‌ها و در غیر آن برقرار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آن را بر اساس سیستم تعریف شده کاملاً منظم ساماندهی می‌کنیم.

اسماعیلی در خصوص تغییرات دیگر در قوه قضائیه اظهار کرد: به طور طبیعی اگر بخواهد تغییری انجام شود باید ابتدائا تغییرات در رده‌های دیگر صورت گرفته و به مرور به رده‌های پایین‌تر برسد.

وی افزود: تغییرات در قوه قضائیه همیشه حساب شده، دقیق و کارشناسی بوده و مثل تغییرات در جریانات سیاسی نیست که به صورت گسترده و اتوبوسی باشد.

رئیس کل دادگستری تهران خاطرنشان کرد: اطلاعات  مربوط به تغییرات جدید در قوه قضائیه را هر وقتی اتفاقی رخ داد و تغییری صورت پذیرفت حتماً به نحو مقتضی اعلام خواهیم کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاییه تغییرات قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری