Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:20:05 GMT

شاخص بورس از کانال ۱۹۵ هزار واحدی عبور کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۵۵۳۸

شاخص بورس از کانال ۱۹۵ هزار واحدی عبور کرد

در معاملات امروز تالار شیشه ای شاخص بورس با 1224 واحد افزایش برای اولین بار در تاریخ 50 ساله فعالیت های خود، در کانال 195 هزار واحدی قرار گرفت و به 195 هزار و 202 واحد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، ارزش معاملات بورس روز گذشته در حدود ۱۰۷۵ میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در معاملات امروز معدنی و صنعتی چادرملو، گسترش نفت و گاز پارسیان، گروه مپنا (سهامی عام)،داروسازی زهراوی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نفت و گاز و پتروشیمی تامین بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص داشتند.

بالاترین حجم معاملات امروز بازار بورس به ترتیب به بانک پارسیان، سیمان فارس و خوزستان، سیمان کرمان، بانک پاسارگاد، سایپا،بانک ملت و ایران خودرو اختصاص داشت. همچنین در معاملات بازار بورس نماد معاملاتی شرکت داروسازی‌ فارابی‌ با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، تا پایان جلسه معاملاتی در وضعیت سفارش گیری قرار گرفت و ایران خودرو، شرکت شهد ایران، شرکت خوراک دام پارس، شرکت داروسازی زهراوی در معاملات امروز بازگشایی شدند و نمادهای گروه دارویی برکت و شرکت فرآورده های غذایی و قند پیرانشهر و شرکت گروه صنعتی سپاهان دچار توقف نماد معاملاتی شدند.

 

۱۰.۰۰۰کیلو وات برق در بورس انرژی عرضه شد

امروز کالاهای «آیزوریسایکل، حلال ۴۰۲ و نفتای سنگین پالایش نفت تهران، آیزوفید پالایش نفت شیراز، برش سنگین، گاز بوتان صنعتی، گاز پروپان صنعتی، گاز مایع صنعتی و هگزان پتروشیمی بندر امام، حلال ۵۰۲ پتروشیمی بیستون، میعانات گازی (S-۵۰۰) پالایش گاز خانگیران و نفتای سبک پالایش نفت کرمانشاه» در رینگ داخلی و برش سنگین شرکت «نفت ستاره خلیج فارس» در رینگ بین الملل عرضه شد.

لازم به ذکر است، در جریان معاملات روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه ۹۸ بورس انرژی، در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر در نماد «سنفت۹۸۲»، تعداد ۱۰۰ قرارداد به ارزش بیش از ۷۷۹ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

 

بازار امروز فرابورس

شاخص فرابورس با ۲.۸۶ واحد افزایش به محدوده ۲۴۷۳ واحد رسید. ارزش معاملات فرابورس در حدود ۵۷۶ میلیارد تومان بود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان

اسدالله پناه یزدان گفت: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دولت به شمار می‌رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: در شهرستان گرگان طی دو سال، تعهد ساخت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تا کنون ۴۰ هزار و ۸۹ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

پناه یزدان ادامه داد: همچنین ۹ هزار و ۴۶۴ واحد زمین در گرگان تامین شده که سه هزار و ۹۱۲ واحد مسکن حمایتی در دست احداث است.

وی افزود: پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه‌های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت رو به رشد پروژه سخن گفت و ادامه داد: خدمات زیربنایی اعم از آب و فاضلاب، برق و گاز به طور کامل در این پروژه مهیا است.

وی در انتها یادآور شد: این پروژه در عرصه‌ای به مساحت ۹ هزار و ۶۰۰ متر مربع و به پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • پتروشیمی خراسان واحد نمونه ملی شد