Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@08:49:53 GMT

از چهار قلو‌های تازه متولد شده حمایت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۵۵۴۶

از چهار قلو‌های تازه متولد شده حمایت می‌شود

خبرگزاری میزان- امیر بینایی اظهار کرد: حمایت از چهار قلو‌های کالپوشی بسته به نوع نیاز خانواده اعم از پوشک، شیرخشک و سایر هزینه‌های مورد نیاز در دستور کار استانداری است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان وعده داد: از خانواده چهارقلوه‌های تازه متولد شده باغچه کالپوش حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر بینایی اظهار کرد: حمایت از چهار قلو‌های کالپوشی بسته به نوع نیاز خانواده اعم از پوشک، شیرخشک و سایر هزینه‌های مورد نیاز در دستور کار استانداری است.

وی ادامه داد: خانواده این نوزادان با هزینه‌های پیش از زایمان شامل سونوگرافی و پزشک و … مورد حمایت قرار گرفته‌اند و پس از به دنیا آمدن نیز حمایت‌های مالی برای تهیه اقلامی مانند پوشک از سوی دولت صورت خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه حال این چهار قلو‌ها و مادرشان مساعد است، افزود: دولت در راستای تأمین شیرخشک این نوزادان نیز حمایت‌های مالی را از خانواده آن‌ها صورت خواهد داد.

وی تصریح کرد: نوزادان تازه متولد شده در بیمارستان بهار شاهرود حضور دارند و این چهار قلو‌ها از ساکنان روستای باغچه در منطقه کالپوش بوده و تولد این نوزادان در روز‌هایی که کالپوش با رانش زمین و کولاک شدید در روبرو بود، اتفاق مبارکی بود.

همچنین رئیس بیمارستان بهار سن و وزن مناسب این چهارقلوی تازه متولد شده خبر داد و گفت: حال عمومی این چهارقلو که دو نوزاد دختر و دو نوزاد پسر هستند خوب است. سه قل از این نوزادان با وزن بین ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ گرم و قل چهارم با وزن ۱۲۰۰ گرم متولد شده‌اند.

مجتبی فولادی حال عمومی مادر نوزادان را هم مساعد، اعلام و اظهار کرد: مادر چهارقلو‌ها ۳۰ ساله و برای دومین بار است که زایمان می‌کند.

به گزارش ایسنا بنا به گفته پزشکان حال عمومی این چهار قلو و مادرشان مساعد است.

در این دیدار مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در بیمارستان ضمن اعلام حمایت استانداری از این چهارقلو در جریان وضعیت نوزادان تازه متولد شده کالپوشی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوزاد تولد چهارقلو شیرخشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این معاونت موضوع مشاغل خانگی به صورت ویژه حمایت می‌شود که صنایع‌دستی نیز در این موضوع قرار می‌گیرد. ما سعی می‌کنیم حمایت‌هایی را از این افراد داشته باشیم.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: به همین منظور تسهیلاتی را به بانوان فعال در مشاغل خانگی و نیز حوزه صنایع‌دستی تخصیص داده‌ایم و از این طریق از این بانوان حمایت می‌کنیم.

او با اشاره به فعالیت بانوان در حوزه صنایع‌دستی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد فعالان در حوزه صنایع‌دستی بانوان هستند. در همین راستا و با هدف حمایت از بانوان، در هر استان بازارچه‌هایی را پیگیری می‌کنیم و اعتبارات آن را تخصیص می‌دهیم و از این طریق به دنبال حمایت از بانوان هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: حمایت از بانوان سرپرست خانوار می‌تواند باعث توانمند شدن آنها و تقویت بنیان‌های خانواده شود و خوشبختانه رشته‌های صنایع‌دستی در این موضوع نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)