Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری شفاهی خطاب به پزشکیان گفت: حقیقتاً از نحوه برگزاری جلسه امروز گله‌مند هستم. بسیاری از همکاران نیز نسبت به این موضوع معترض بودند. لطفاً فیلم امروز مجلس را بازبینی کرده و وضعیت نظم را بررسی کنید.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: مردم از ما انتظار سخنرانی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز عده‌ای آمدند گزارش دادند و رفتند. ما چهار ساعت وقت مجلس را گرفتیم. این جلسات هزینه سنگینی برای کشور دارد. شاید اگر همین هزینه را به سیل‌زدگان می‌دادیم بهتر از ارائه این گزارشات بود. مردم انتظار دارند چون در تنگنا هستند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه تذکر خود تأکید کرد: اگر مردم در زمان تعطیلات می‌گفتند که مجلس به بحث سیل ورود نکرده است درخواست‌شان این بود که بودجه‌ای تأمین شود یا تصمیمی عملیاتی گرفته شود. خواهش من این است که مشکلات سیل زدگان را برطرف کنیم و به سخنرانی اکتفا نکنیم.

مسعود پزشکیان در پاسخ به تذکر موسوی لارگانی گفت: امروز مجلس به علت دغدغه سیل زدگان شلوغ بود. آقای لاریجانی هم تذکر دادند که همه نمایندگان نظم را رعایت کنند اما به عقیده من جلسه امروز، جلسه بدی نبود. بحث‌های مختلفی صورت گرفت و جمع‌بندی بر این شد که دولت، مجلس و مرکز پژوهش‌ها تصمیم‌گیری کنند. ما می‌دانیم که منابع کشور چگونه است. اینکه ما بگوییم دولت باید پرداخت کند غیرواقعی است. هزینه بوجود آمده بسیار بالاست. بنابراین باید مشارکت مردمی را با تصمیماتی که ما در مجلس می‌گیریم تلفیق کنیم.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 موسوی لارگانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان

بانک جهانی در بیانیه‌ای اعلام کرد ۸۴ میلیون دلار برای مبارزه با مشکلات اقتصادی و اجرای پروژه‌های معیشتی به افغانستان کمک می‌کند.

براساس بیانیه بانک جهانی مبلغ ۷۰ میلیون دلار آن از طریق صندوق امانی افغانستان (ای.‌آرتی.‌اف) و انجمن انکشاف بین‌المللی (آی.‌دی.‌ای) برای اجرای پروژه‌های معیشتی در افغانستان هزینه خواهد شد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی تصریح کرد: انجمن توسعه بین‌المللی در ۱۸ ماه گذشته چارچوب مشخص و مؤثری را برای هزینه این مبلغ در بخش‌های اشتغال، به‌ویژه برای زنان و دختران در افغانستان تهیه کرده است.

به گفته ملیندا گود، با این کمک، آی.‌دی.‌ای می‌تواند به ارائه خدمات خود در بخش‌های مختلف برای مردم افغانستان در شش حوزه و ۲۶ ولایت ادامه دهد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی همچنین اذعان داشت: این طرح با اعتبارات جدید، فعالیت‌های خود را در مناطق شهری و روستایی افزایش می‌دهد، فرصت‌های معیشتی بیشتری را برای زنان فراهم می‌کند و برای بازگشت‌کنندگان افغانستانی شرایط اشتغال و برخی خدمات دیگر را ارائه می دهد.

کد خبر 6093978 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی