Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:32:26 GMT

عذرخواهی معاون صدام معدوم از کویت به علت اشغال این کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۲۲۸

عذرخواهی معاون صدام معدوم از کویت به علت اشغال این کشور

معاون صدام معدوم از کویت به علت حمله به این کشور در دوران دیکتاتور سابق عذرخواهی کرد. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیا الیوم، سایت‌های اجتماعی به تازگی ویدئویی منسوب به عزت الدوری معاون سابق صدام معدوم را منتشر کردند که در خصوص اشغالگری صدام در کویت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فایل تصویری که منتسب به معاون صدام معدوم است، شامل عذرخواهی وی از شیخ صباح الاحمد الصباح امیر کویت نسبت به اشغالگری در این کشور است و وی اعتراف کرده است که کویت هرگز بخشی از خاک عراق نبوده است.

الدوری گفته است که اشغالگری عراق در کویت اقدامی اشتباه بوده و با رویکردهای حزب بعث نیز تضاد داشته است.

حمایت "عزت الدوری" معاون صدام از عربستان علیه ایرانگردان‌های حزب الله عراق هلاکت عزت الدوری را تایید کرد

وی در این فایل ویدئویی می گوید: کویت جزئی از عراق نیست. عراق و کویت بخشی از جزیره هستند و جزیره نیز بخشی از میهن بزرگ عربی است.

عزت ابراهیم الدوری متولد سال 1942 نفر دوم دستگاه حاکمه صدام معدوم در عراق است که در مناصب متعددی از جمله رئیس شورای فرماندهی انقلاب و وزیر کشور و وزیر کشاورزی عراق در دوران صدام مشغول به کار بوده است.

بعد از اشغال عراق توسط آمریکا در سال 2003، الدوری مخفی شد. حزب بعث اعلام کرد که بعد از صدام وی دبیرکل این حزب است.

از آن زمان تاکنون هر از چند گاهی برخی نوارهای صوتی منتسب به الدوری منتشر شده است. یکی از این فیلم‌ها مربوط به 7 آوریل سال 2012 بود که به مناسبت شصت و پنجمین سالروز تاسیس حزب بعث منتشر شد. پیش از این حتی اخباری مبتنی بر مرگ الدوری نیز منتشر شده بود. 

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "کویت"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کویت اخبار کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 علی هیبتی مبارز ایرانی هنرهای رزمی ترکیبی MMA، در جریان یک مبارزه در قفس روسیه، حرکت غیرورزشی را برای زودتر بیرون رفتن سوپرمدل روس در حال اعلام مسابقه بود، انجام داد و با پایان مسابقه و خروج از رینگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت ضرب و شتم شد. حالا هیبتی در کنار این سوپرمدل روس ایستاده و به زبان روسی بابت رفتارش از روس‌ها عذرخواهی کرد. این ویدیو را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس