Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@09:25:45 GMT

اطلاعات شخصی ماموران 'اف بی آی' هک شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۵۲۰

اطلاعات شخصی ماموران 'اف بی آی' هک شد

تهران - ایرنا - یک گروه هکری، پس از سرقت اطلاعات شخصی هزاران نفر از ماموران اداره پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی)، آنها را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری آسوشیتدپرس، این گروه که گمان می رود مقر آن در اوکراین باشد، برای دستیابی به این اطلاعات، قوانین وب سایت های سه مرجع مرتبط با انجمن آکادمی ملی 'اف بی آی' را زیر پا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی شامل نام و آدرس دستکم یکهزار و 400 کارمند 'اف بی آی'، ماموران سرویس مخفی، پلیس ساختمان کنگره و پارک پلیس آمریکا است.
انجمن آکادمی ملی 'اف بی آی' با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اطلاعات منتشر شده، از وب سایت های سه مرجع قانونی این سازمان غیرانتفاعی به سرقت رفته است.
انجمن مزبور با اعلام اینکه برای بررسی این مساله، با مقام های فدرال آمریکا همکاری لازم را به عمل می آورد، یادآور شد که در جریان این حمله، به پایگاه داده های ملی اش آسیبی وارد نشده است.
اطلاعات مسروقه، اسامی، عناوین شغلی، آدرس های ایمیل، آدرس های واقعی و شماره تلفن های عوامل 'اف بی آی' را در بر می گیرد.
هکرها همچنین هشدار داده اند که بیش از یک میلیون موارد اطلاعاتی عوامل فدرال را در اختیار دارند و در آینده اطلاعات بیشتری از وب سایت های دولتی هک شده را منتشر می کنند.
اروپام ** 9109 ** 1071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي هكرها اف بي آي اطلاعات شخصي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است