Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@02:27:57 GMT

بیانیه مشترک بازیکنان پرسپولیس در مورد مشکلات مالی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۷۳۱

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به مسائل مالی و مشکلات باشگاه بیانیه مشترکی خطاب به هواداران منتشر کردند که به شرح زیر است:

هواداران عزیز،خونگرم و عاشق پرسپولیس سلام

ما بازیکنان،کادر فنی،پزشکی،تدارکات باشگاه بزرگ پرسپولیس بنا به تعهدی که به باشگاه و شما هواداران دادیم،به شوق شاد کردن دل شما هواداران ارتش سرخ و برافراشتن نام پرسپولیس با همه وجود برای پیراهن مقدس پرسپولیس در میادین داخلی و بین المللی وارد میدان می شویم و می جنگیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از آنجایی که شما را محرم خود می دانیم و اعتقاد داریم به همراه هواداران باشگاه جزئی از یک خانواده بزرگ هستیم لازم دانستیم مطلبی را عنوان کنیم.

حالا که به اواخر فصل نزدیک می شویم و نود درصد فصل سپری شده و با دعای خیر شما عزیزان توانستیم موفقیت هایی حاصل کنیم ، تمایل داریم به صورت شفاف اعلام کنیم علیرغم درآمد زایی که از لیگ قهرمانان،اسپانسرها و سایر منابع مالی انجام می شود،

شما عزیزان بی گمان اطلاع دارید که فوتبال حرفه‌ی ماست و تنها راه درآمد ما برای خود و خانواده همین دریافتی‌هایی است که طبق قرارداد به ما تعلق می گیرد. ما بازیکنان،کادر فنی، پزشکی و تدارکات تیم انتظار داریم همانگونه که به تعهد خود در قبال قرارداد خود عمل کردیم، تعهدات طرف مقابل نیز عملی شود.

بدیهی است این درددل صرفاً برای شفاف سازی محضر شما خوبان عرضه می گردد و ما همچنان برای دیدن اشک شوق و برق چشمان شما عزیزان با پیراهن مقدس پرسپولیس در میادین داخلی و بین المللی خواهیم جنگید.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر

بازی پرسپولیس و سپاهان به حاشیه‌های عجیبی کشیده شد. حاشیه‌هایی که هر طرف اعتقاد دارند حق با آن‌ها است. بازیکنان سپاهان با انتشار یک استوری اینستاگرامی مشترک اصفهان را مظلوم نامیدند و از هواداران خود حمایت کردند.

دیگر خبرها

  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • سپاهان به پرسپولیس: نوشتن آن بیانیه گستاخی بزرگی بود
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • اصفهانِ مظلوم!؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • بیانیه تند و بی سابقه پرسپولیس علیه سپاهان
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر