Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در بیانیه‌ای نسبت به اقدامات اخیر معاونت فرهنگی این دانشگاه انتقاد و اعلام کرد: چرا با بودجه‌ درخواستی برای انجام اردوی امدادرسانی در مناطق سیل زده، مخالفت کردید..؟

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در بیانیه ای نسبت به اقدامات اخیر معاونت فرهنگی این دانشگاه انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن کامل بیانیه به شرح زیر است:   گاه و بی گاه بودجه‌ فرهنگی را به این ارگان و آن ارگان می‌دهند که فلان کنند و فلان... که چه‌ها کنند چه ها... که گا‌ها شاخ فیلی را بشکنند و یا قرص ماهی را بیافرینند... غافل از اینکه مسئول لایق، بعضا مهمتر از خود مجموعه است و چه بسیارند مجموعه‌هایی که با هدف والا، به دست مدیران نالایق، مایه‌ عار مملکت شدند.. چه بسیارند ساختار‌هایی که توسط نااهلان، به تلی از خاک تبدیل شدند و چه فراوانند مسئولین داعیه دار فرهنگی که با بی فرهنگی‌های گاه و بی گاه، روی ذغال را هم سفید کردند و چه سیلی‌هایی که نخوردیم از این دست مسئولان بی حاشیه، اصل بحث را پیش می‌کشیم.
معاونت فرهنگی (شاید) محترم دانشگاه تربیت مدرس، مسئول عزیز این مجموعه، بی پرده بگوییم، روی صحبت با شماست.. بی کفایتی، بی برنامگی، شلختگی و چه بسیار صفاتی که حقیقتا شایسته‌ آنید، بس است. نی در خون بیت المال زدن و مکیدن و مکیدن و مکیدن، حقیقتا کافیست..
روی سخنمان با شما شخص شخیص معاونت محترم، جناب آقای ناطق است وگرنه فی نفسه معاونت فرهنگی، هدفمند پرداخته و پی ریخته شده..، اما امان از مسئول نااهل که اسلام هرچه ضربه خورد از خودی‌ها بود... مجموعه‌ای که قرار بود قرار دانشجویان از هر طیف و فکری باشد، متاسفانه شد عامل بی قراریشان.. یک روز هوار دانشجو را به اسم مذهب به آسمان بردید و روز دیگر هوار مذهب را با بی برنامگی تان... کدام مراسم مذهب نشان را، یاری کردید؟ یاری که هیچ، پیش پای کدامشان را از سنگ‌های بزرگ، بی بهره کردید؟ آنجا که باید می‌بودید، نبودید و آنجا که نباید، همیشه حاضر.. با مدیریتی ناشایست به قول معروف همیشه گوشت را جلوی گوسفند گذاشتید و علف را جلوی گرگ... همه چیز را انگ سیاسی زدید.. فلان بودجه را چنان در کیسه کردید، که بیشتر فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه روی زمین ماند، چون همه چیز از نظرتان سیاسی بود.. اما حقیقتا دیگر کارد به استخوان رسیده و جایی برای مماشات نمانده.. این که میشنوید صدای خشمگین دانشجویانی صبور است.. دانشجویانی که هرچه کردید، دم نزدند .. در دیزی باز بود، حیای گربه کجاست؟
دیگر مصلحت اندیشی و سکوت پشت سکوت در برابر ضعف پشت ضعفتان کافیست. مساله این بار فلان بودجه برای فلان کار چه سیاسی و چه غیر سیاسی نیست.. مساله این بار مهم‌تر از جوابش شده است. مساله این بار کلیدواژه‌های غریب و عمیقی دارد. عمیق، چون سیل، غریب، چون هموطن.. عمیق، چون درد، غریب، چون انسانیت.. مساله این بار فراجناحی است و بی ربط به هر آنچه موضوع مشکل سازست. مساله این بار درد هموطن است. بغض هموطن است. مساله این بار از جنس بی خانمانی است و بی کفایتی مسئولان در هر رده‌ای قابل چشم پوشی نیست، حتی اگر آن مسئول، مسئول معاونت فرهنگی این دانشگاه باشد. از بی کفایتی‌های گذشته‌ی شما بگذریم که نه قلم نوشتن هست و نه رمق ادامه و نه دیگر حتی بیان اظهر من الشمس‌های بی کفایتی هایتان.
این بار مساله مربوط به مردم آواره‌ی شریف این خاک است. مردمی از جنس همین خاک که خاک بر خانه و کاشانه شان شده است.
آقای ناطق چند سوال واضح از شما می‌پرسیم. چرا با بودجه‌ درخواستی برای انجام اردوی امدادرسانی در مناطق سیل زده، مخالفت کردید..؟ چرا حالا که همه‌ ارکان دانشگاه همسو با هم موافق پرداخت این بودجه بودند، چنان آسمان و ریسمانی بافتید، چنان کتاب قانون نوینی نوشتید که حس کردیم برای مردمانی بیگانه، التماس پول میکنیم؟
چگونه است که نامه‌ مستقیم ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم پشتیبانی که گفته شده است از بودجه‌ ۹۷، استفاده کنید، رد میکنید به بهانه‌های واهی همچون اینکه اردو در حال انجام است و بودجه بخاطر تاخیر در درخواست، داده نمی‌شود... مگر خود شما نامه را به تعویق نینداختید.. مگر بسیج به شما نامه را زودتر تحویل نداده بود... این همه بد عهدی با مردم؟ حاشا از اینکه خصومت شخصی، چنان کورتان کرده باشد که نه دیگر گوشی برای شنیدن عزای مردم داشته باشید و نه چشمی برای دیدن آوارگی شان.. حاشا از اینکه صندلی گرم منصب و مدیریت، چنان دربرتان گرفته باشد، که آوارگی زنان و کودکان، به گوشتان نیاید و سر سوزن تلنگری به جانتان نیفتاده باشد.. حقیقت این است که معاون محترم فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس؛ پیش از این، بی کفایتی هایتان را، به عنوان برگی از ناتوانی هایتان میپنداشتیم، اما در پس این ماجرای هولناک، راهی جز تغییر عقیده برایمان نمانده است.. به نظر می‌رسد آنقدر کر و کور دنیا شده اید که دیگر ککتان هم نمی‌گزد اگر مردم این خاک، جلوی رویتان، خاک بر سر شوند.
البته هستند هنوز کسانی، چون دکتر احمدی ریاست محترم دانشگاه و دکتر موسوی معاون محترم پشتیبانی دانشگاه که ورای دیدگاه‌های سیاسی دغدغه مردم دارند و همین برای انسانیت کافیست ...
والعاقبه للمتقین
بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس معاونت فرهنگی سیل بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری عصر جمعه از اقدام به موقع و شجاعانه جهادگران با کمک تجهیزات بسیج سازندگی جهت جلوگیری از خسارات احتمالی سیل در روستای مختاران خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: در پی بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب امروز در روستای مختاران، جهادگران با حضور به موقع و استفاده از تجهیزات بسیج سازندگی در روستای مختاران مانع از خسارت‌های سیل شدند.

وی به اقدام شجاعانه جهادگران و راننده لودر در این روستا اشاره کرد و افزود: اقدام به موقع جهادگران در پی سیل که باعث وقوع آبگرفتگی دشت و روستای مختاران شده بود از آب گرفتگی کامل روستا جلوگیری کرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی به هشدار هواشناسی اشاره کرد و گفت: جهادگران با اقدام مدبرانه، شجاعانه و به موقع، با کمک تجهیزات بسیج سازندگی با اصلاح مسیر و هدایت سیل به خارج روستا از یک بحران بزرگ جلوگیری کردند.

هنری عنوان کرد: با توجه به حضور به موقع لودر بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) و راننده در نزدیکی محل سیل روستای مختاران با هماهنگی فرمانداری و سپاه شهرستان سربیشه اقدام به موقع جهت جلوگیری از ورود سیلاب به منازل مردم روستا صورت گرفت.

هنری افزود: در پی وقوع سیلاب در روستای مختاران حدود ۱۰ واحد مسکونی که در مجاورت جاده آسفالت قرار داشت دچار آبگرفتگی شده است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت روستای مختاران عادی می‌باشد، بیان کرد: واحدهای مسکونی نیاز به تعمیر و مرمت دارد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: بیش از ۲۰ جهادگر روستای مختاران در حال خدمت رسانی هستند به مردم بوده و هستند.


هنری خاطرنشان کرد: از شب گذشته کلیه ماشین آلات بسیج سازندگی در حالت آماده باش هستند که در صورت وقوع سیل و هرگونه حادثه احتمالی به کمک مردم بشتابند.

در برخی از نقاط شهرستان نهبندان نیز شاهد وقوع سیلاب بودیم که جهادگران این منطقه نیز مانند همیشه پای کار آمده و به مردم خدمات رسانی کردند.

کد خبر 6095891

دیگر خبرها

  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • انتقاد شدید ماکرون از اعتراضات دانشجویی علیه جنگ غزه
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار