Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@11:24:02 GMT

جلوه های ایثار در سیل شیراز به قاب تصویر در آمد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۹۷۲

جلوه های ایثار در سیل شیراز به قاب تصویر در آمد

به گزارش ایرنا معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، یکشنبه در آیین اختتامیه جشنواره ملی عکس ایثار در شیراز بیان کرد: فراخوان مسابقه عکس ایثار با مصداق های ایثار اجتماعی، ایثار در خانواده، ایثار در محل کار و... به مناسبت روز شهدا (بیست و دوم اسفند) منتشر شد.
سید علی محمدی افزود: 160هنرمند از 27 استان، یک هزار و 300 عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این آثار بیست و سوم اسفند 97 مورد داوری قرار گرفت و در نهایت 50 اثر از 39 عکاس انتخاب شد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به سیل شیراز در روزهای پنجم و ششم فروردین ماه 98 بیان داشت: در نمایشگاه جلوه‌های ایثار اجتماعی در سیل شیراز، 30 اثر منتخب از آثار عکاسان خبری به نمایش گذاشته شده است.
محمدی ادامه داد: سیل شیراز موجب شد تا بار دیگر شاهد جلوه های ایثارگری و فداکاری مردم باشیم و همت همگانی باعث شد شرایط فرهنگی جدیدی ایجاد شود.
وی، با بیان اینکه عکاسان خبری تلاش بسیار کردند تا ایثار مردم را به نمایش درآورند، دلیل اصلی برگزاری این نمایشگاه را تقدیر از فعالان رسانه عنوان کرد.
رضا قادری و شیوا عطاران عکاسان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) هر یک با سه عکس در زمره برگزیدگان این جشنواره هستند.
نمایشگاه جلوه‌های ایثار اجتماعی در سیل شیراز تا سی ام فروردین ماه 98 در تالار مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برقرار است.
وقوع سیل در پنجم و ششم فروردین ماه 98 در شیراز، جان 21 نفر را گرفت و 164 نفر را مصدوم کرد، افزون بر این بسیاری از افراد در این سیل منازل خود را در محله سعدی و زمین های پایین دست سیل از دست دادند و به تعدادی از خودروها آسیب وارد شد.
7375 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی خانواده زمین سیل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • شیراز؛ اولین شهر ایرانی که صاحب یک روز در تقویم شد
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • ما میراث‌دار فرهنگی اصیل و غنی هستیم/ وظیفه داریم یگانه بودن جایگاه شیراز را پاس بداریم
  • معلمی که مشق عشق می‌کند
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت