Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اقدام به صدور دستور موقت در خصوص دو سایت ورزشی و یک بازیکن فوتبال کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از فدراسیون فوتبال، به موجب دستور موقتی که امروز از سوی کمیته اخلاق صادر و منتشر گردید و به دبیر کل فدراسیون ارسال شد، سازمان لیگ و حراست فدراسیون فوتبال مکلف شده‌اند از ورود کلیه عوامل اعم از مسئولان، خبرنگاران و گزارشگران دو سایت خبری ورزشی به اسامی دی اسپورت و فرتاک ورزشی به کلیه اماکن فوتبالی اعم از استادیوم‌ها و سالن‌های برگزاری مسابقات و سالن‌های جلسه و کنفرانس جلوگیری و چنانچه تاکنون کارت و مجوز ورود صادر شده است ابطال گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب دستور دیگری آقای سروش سعیدی بازیکن تیم قشقایی شیراز تا اطلاع ثانوی محروم شد.

همچنین حسب دستور کمیته اخلاق، محسن فروزان در خصوص پرونده‌ای که در رابطه با مسائل بازی تراکتورسازی تبریز با سپیدرود رشت به وجود آمد، به کمیته اخلاق احضار شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق محسن فروزان سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور