Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و مدیریت منابع و رئیس ستاد مدیریت بحران بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون بهداشت و درمان بنیاد و جمعی از مسئولان بنیاد برای بررسی وضعیت ایثارگران آسیب‌دیده در سیل اخیر عازم استان خوزستان شدند.

به گزارش «ایثار» سید منصور میرمرادی روز یکشنبه ۲۵ فروردین‌ماه در سفر به استان خوزستان برای بررسی وضعیت ایثارگران سیل‌زده این استان با اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرمرادی در دیدار بامدادی خود با استاندار خوزستان گفت: بر اساس دستور حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی ارزیابی خسارات سیل به خانواده‌های ایثارگران در دستور کار قرار گرفت تا هر چه زودتر وضعیت اسکان جامعه ایثارگری مشخص شود.
وی افزود: با توجه به خسارات فراوان سیل اخیر و ضرورت توجه و رسیدگی به ایثارگران ساکن در مناطق سیل زده تمام مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های مختلف کشور به صورت آماده‌باش هستند تا خدمات‌رسانی مطلوبی به این عزیزان ارائه شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مذاکرات به عمل آمده با بیمه کوثر تصریح کرد: مشکلی جهت پرداخت خسارت واحدهای مسکونی وجود ندارد و با توجه به هماهنگی و مذاکرات انجام شده به محض ارزیابی دقیق میزان خسارت واحدهای مسکونی ایثارگران، پرداخت خسارات به افراد خسارت دیده از سیل تا سقف ۳۵ میلیون تومان صورت می‌گیرد.
میر مرادی همچنین اظهار داشت: تمام تلاش مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران ارزیابی بهتر و رسیدگی مطلوب‌تر به افراد سیل زده در استان‌های مختلف کشور است و به همین منظور تیم‌های ساماندهی شده جهت ارزیابی و برآوردهای ریالی خسارات ناشی از سیل به استان‌های سیل زده اعزام می‌شوند تا بتوانیم ارزیابی دقیقی از میزان خسارات سیل را برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران داشته باشیم. همچنین تعدادی از گلزارهای مطهر شهدا در استان‌های سیل زده کشور نیز خسارت دیده‌اند که این گلزارها باید به سرعت شناسایی و بازسازی شوند.
وی همچنین ضمن بازدید از شهرستان‌های سیل زده سوسنگرد، حمیدیه و هویزه با ایثارگران آسیب‌دیده در سیل استان خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول کارگروه بهداشت و درمان ستاد مدیریت بحران بنیاد نیز در این سفر به‌منظور بررسی مشکلات و مسائل درمانی و بهداشتی ایثارگران سیل زده استان خوزستان با حضور در شهرستان‌های شوشتر، شعیبیه و گوریه با ایثارگران آسیب‌دیده از سیل ملاقات کرد.
گفتنی است، سجاد قاسمی رئیس مرکز حراست بنیاد و عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان رئیس ستاد مدیریت بحران بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی می‌کنند.
سجاد قاسمی رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن بازدید از شهرستان‌های سیل زده شوش، اندیمشک و دزفول با ایثارگران آسیب‌دیده دیدار و گفت‌وگو کرد و گفت: بررسی‌های میدانی انجام شده نشان می‌دهد در این شهرستان‌ها بیشترین آسیب و خسارت مالی به مزارع کشاورزی و محل‌های کسب و کار وارد شده و تعداد منازل آسیب دیده ایثارگران زیاد نیست.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی با حضور شقر‌های مختلف مردم در شهر‌های دزفول و اهواز تشییع می‌شود.

حسن نورانی افزود: پیکر مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی فردا ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح از حسینیه عاشقان ثارالله دزفول به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین پیکر مطهر شهید منصور پورعزیز پور محمدی فردا ساعت ۹ صبح از حسینیه عاشقان ثارالله اهواز به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار و به خاک سپرده خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اظهار کرد: شهیدان  عشیری لیوسی و شهید پور عزیز پور محمدی به ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال ۱۳۶۱ و دوم فروردین سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که پس از ۴۰ سال پیکر مطهرشان شناسایی شد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت