Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر جانی‌ پور در حاشیه بازدید از اصلاح و بهینه‌ سازی خط دو مداره برق بخش سپیدار بویراحمد گفت: براساس برنامه‌ های زمان‌ بندی شده، شبکه‌ های فشار متوسط برق تا قبل از تابستان امسال اصلاح و بهینه‌ سازی شده و البته اولویت این برنامه مربوط به خطوط دو مداره با فاصله‌ های طولانی است.

وی با بیان اینکه شبکه های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌دلیل شرایط خاص جغرافیایی در مناطق سخت‌ گذر با مسافت طولانی قرار دارند، اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق این استان عملیات تعمیر، اصلاح و بهینه‌ سازی شبکه‌ های فشار متوسط برق را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم‌ مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طول شبکه برق فشار متوسط در شهرستان کهگیلویه به میزان ۶۰۰ کیلومتر بوده که به‌ طور حتم برای برق‌ رسانی به مشترکان با این میزان مسافت، تلاش فراوانی باید نمود.

جانی‌ پور با تاکید براینکه شرکت توزیع نیروی برق استان با تمام توان خدمات‌ رسانی لازم و پایدار را به مشترکان خود ارائه خواهد کرد، یادآورشد:‌ ۹ گروه ویژه عملیاتی به‌همراه تعدادی از پیمانکاران بخش خصوصی، کار اصلاح و بهینه سازی شبکه‌ های فشار متوسط برق را برعهده خواهند داشت.

وی گفت: طول شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق در این استان بیش از ۱۰ هزار کیلومتر بوده که همگی هوایی و کار اصلاح و بهینه‌ سازی آنها نیاز به زمان و شرایط مساعد جوی دارد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، پایدار نمودن شبکه‌ های برق، جلوگیری از نوسانات و قطعی‌ های مکرر و کیفیت بخشی به برق‌ رسانی به مشترکان را از مهم‌ ترین فواید اصلاح و بهینه‌ سازی شبکه‌ های برق برشمرد و افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، هم اکنون فعالیت گسترده خود برای تامین برق پایدار را آغاز کرده است.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تمامی شهرستان‌ های استان دارای خطوط دو مداره برق بوده که تعمیر و اصلاح این خطوط با رعایت اولویت‌ ها در دستور کار قرار گرفته و تیم‌ های عملیاتی و بخش خصوصی با تمام توان برنامه‌ های لازم را اجرایی می‌ کنند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد