Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:03:18 GMT

احضار محسن فروزان به کمیته اخلاق

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۷۷۸۴

احضار محسن فروزان به کمیته اخلاق

کمیته اخلاق از احضار فروزان به این کمیته خبر داد. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسب دستور کمیته اخلاق، محسن فروزان در خصوص پرونده ای که در رابطه با مسائل بازی تراکتورسازی تبریز با سپید رود رشت به وجود آمد، به کمیته اخلاق احضار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به موجب دستور موقتی که امروز از سوی کمیته اخلاق صادر و منشر شد و به دبیر کل فدراسیون ارسال شده، سازمان لیگ و حراست فدراسیون فوتبال مکلف شده‌اند از ورود کلیه عوامل اعم از مسئولان، خبرنگاران و گزارشگران دو سایت خبری ورزشی به اسامی دی اسپورت و فرتاک ورزشی به کلیه اماکن فوتبالی اعم از استادیوم‌ها و سالن های برگزاری مسابقات و سالن‌های جلسه و کنفرانس جلوگیری و چنانچه تاکنون کارت و مجوز ورود صادر شده است ابطال گردد.

همچنین به موجب دستور دیگری آقای سروش سعیدی بازیکن تیم قشقایی شیراز تا اطلاع ثانوی محروم شد.

نامه باشگاه تراکتورسازی به فدراسیون فوتبال درباره وضعیت محسن فروزان

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • حامدی فر و بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی احضار شدند
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر