Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:27:55 GMT

دشمنان انقلاب از خدمات‌رسانی جهادی می‌هراسند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۷۸۸۰

دشمنان انقلاب از خدمات‌رسانی جهادی می‌هراسند

استاندار اردبیل گفت: اقدامات و فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با همکاری دستگاه‌های اجرایی در روستاها و مناطق محروم شایسته تقدیر و قدردانی است. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو بعد از ظهر امروز با همراهی فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و جمعی از مسئولان استانی در بازدید از راه ارتباطی روستای طوییستان بخش هشجین اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با همکاری دستگاه‌های اجرایی در روستاها و مناطق محروم شایسته تقدیر و قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خدمات‌رسانی جهادی سپاه برای ما بسیار حائز اهمیت است و دشمنان از همین مسئله می‌ترسند و در دل ترس دارند و در این زمینه اقدامات و فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با همکاری دستگاه‌های اجرایی در روستاها و مناطق محروم شایسته تقدیر و قدردانی است.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس: سپاه نیرویی برخاسته از مردم است؛ حضور پررنگ سپاه در کمک به سیل‌زدگانفرمانده سپاه اردبیل: زیاده‌خواهی‌های دولت آمریکا بی‌پاسخ نمی‌مانداردبیل| سپاه تروریسم چند‌ملیتی را متلاشی کرد

استاندار اردبیل گفت: برطرف کردن مشکل آسفالت، آب‌رسانی و تجهیز مدرسه روستاهای محروم و حاشیه‌نشین برای ما اولویت اساسی و مهم است و در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در راستای برطرف کردن مشکلات منابع آبی و اجرای طرح آبیاری مدرن می‌توانیم به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

بهنامجو تصریح کرد: سپاه نهاد مردمی بوده و مهم‌ترین مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی است، شیطنت‌ها و انتصاب صفات ناروا به این نهاد نه‌تنها از محبوبیت آن نخواهد کاست و آینده‌سازان این مرز و بوم در استان برای ما حائز اهمیت است که در تلاش هستیم در این زمینه به اهداف خود دست یابیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین نیاز در کشور وحدت و همدلی است چرا که با وحدت و همدلی تمام توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود و دشمنان و استکبار جهانی چشم دیدن اقتدار و عظمت ملت ایران را ندارند و ایران به یک قدرت بزرگ تبدیل شده و دنیا روی ایران حساب ویژ‌‌ه‌ای باز کرده است.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری