Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شریف اسلامی ظهر یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه فتح استان، افزود: اقدام رئیس جمهور خبیث آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکوم است و فعالین حوزه هنری حمایت خود را از این نهاد انقلابی اعلام می‌کنند.

اسلامی تصریح کرد: تروریست خواندن سپاه، ترامپ را در دنیا و حتی آمریکا منزوی کرد تا جایی که مشاورین ارشد اوباما و کاخ سفید نیز این اقدام رئیس جمهور آمریکا را سرزنش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی خاطرنشان کرد: اقدام بی شرمانه رئیس جمهور آمریکا موجب اتحاد و همدلی هرچه بیشتر ملت ایران شد و این فضای وحدت و همدلی که می‌تواند به ما در مقابل توطئه‌ها مصونیت ببخشد را باید حفظ کرد.

اسلامی گفت: این همدلی بین همه جریان‌های ذیل نظام جمهوری اسلامی وجود دارد و باید تلاش کنیم که در دام نقشه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن برای ما ترسیم می‌کند نیفتیم.

وی افزود: در جریان وقوع سیل در برخی استان‌های کشور دشمنان نظام و انقلاب تلاش کردند که با اختلاف و تفرقه افکنی خدمات دولت و سپاه را جدای از همدیگر و در تقابل با یکدیگر قرار دهند که با هوشیاری به حول و قوه الهی این نقشه آنها نیز با شکست مواجه شد.

اسلامی با اشاره به فعالیت‌های حوزه هنری استان، عنوان داشت: هنرمندان حوزه هنری همچون گذشته ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت با تولید آثار هنری در این زمینه گام برمی دارد و در سالهای گذشته نیز آثاری همچون "کتاب پایی که جا ماند"، کتاب "مقاومت خندقیان" و کتاب"فتاح" تولید و رونمایی شد.

رئیس حوزه هنری استان، گفت: هنرمندان حوزه هنری استان همچون گذشته با تولید آثار فاخر هنری، نقش مؤثری در ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت ایفا خواهند کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حوزه هنری استان، گفت: سپاه متعلق به مردم است و شانی بالاتر از این نیست.

سرهنگ حمید خرمدل افزود: آنچه باعث شد امریکا بخواهد از روی کینه و حسادت علیه سپاه موضع گیری کند، ناشی از عملکرد مثبت نظام جمهوری اسلامی به ویژه سپاه بوده که در تثبیت موقعیت ایران اسلامی نقش اساسی دارد.

خرمدل اظهار داشت: آمریکایی‌ها چند برنامه مهم از جمله ایجاد داعش، طالبان، القاعده، طرح از نیل تا فرات، طرح خاورمیانه بزرگ و … را داشتند که همگی با شکست مواجه شد و هفت هزار تریلیون هزینه کردند که بر باد رفت و امروز نیز معامله بزرگ قرن را طراحی کرده اند که ناکام می‌ماند.

خرمدل خاطرنشان کرد: یگانه مجموعه‌ای که محکم در مقابل آمریکا ایستاده و نهضت‌های آزادی بخش و مقاومت اسلامی از ان تاسی می‌کند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از روی عقد و کینه آن را تروریستی خوانده اند.

وی افزود: آمریکا می‌خواهد کشوری که در سازمان ملل متحد دارای صندلی و جایگاه است را به زعم خودش تحقیر کند و البته راه به جایی نخواهد برد.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به رصد لحظه‌ای دشمنان، گفت: هم اکنون ۸۰ شناور رزمی و پشتیبانی آمریکایی در خلیج فارس حضور دارد که لحظه به لحظه از سوی سپاه رصد می‌شود و اگر جرأت دارند اقدام کنند.

خرمدل تصریح کرد: این موضوعات همگی تبلیغاتی است که اینگونه فکر کرده اند بحث تحریم‌ها و مسائل اقتصادی است و باید با سپاه برخورد کنند و آنها تحت فشار عربستان این کار را کردند که تیرشان به سنگ خورد و موجب انسجام درونی جامعه ما شد...

خرمدل گفت: همه مجموعه‌ها و هر نهادی که آمریکا بخواهد از آن تعریف و حمایت کند باید به خودش شک کند و ما از این اقدام آمریکا علیه سپاه به خود می‌بالیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما نه تنها تروریسیم نیستیم بلکه حامی مستضعفین و علیه مستکبرینیم و از جریان‌های انقلابی و مقاومت حمایت می‌کنیم و تا آخر ایستاده ایم.

کد خبر 4590810

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر