Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبسم زیبای شهید علی سعد که امروز پیکرش به خوزستان برگشت نشانی بر حقانیت مسیری دارد که او انتخاب کرده است. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، پیکر شهید مدافع حرم حادثه خان طومان پس از سال ها به زادگاهش شهرستان دزفول بازگشت. شهید علی سعد دی ماه 1394 به مناطق عملیاتی سوریه رفته که در تاریخ پنجم بهمن ماه همان سال در خان‌طومان به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر این شهید تاکنون مفقودالاثر بوده که اخیرا شناسایی و به کشورمان تحویل داده شده است. شهید علی سعد از سپاه قدس به سوریه اعزام شده بود؛ این شهید والامقام پنجمین شهید خانواده والامقام سعد و هشتمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول است.

حضور شهید مدافع حرم، «علی سعد» در سوریه+فیلمخوزستان|پیکر هشتمین شهید مدافع حرم دزفول "علی سعد" به زادگاهش بازگشتدیدار با پیکر شهید مدافع حرم پس از 3 سال از شهادتش+عکس و فیلم

آیین وداع با شهید علی سعد امشب یکشنبه 25 فروردین ماه ساعت 21:30 در حسینیه ثارالله دزفول برگزار می‌شود. آیین تشییع پیکر مطهر شهید علی سعد دوشنبه 26 فروردین ماه ساعت 9:30 صبح از ورودی شهر امام به سمت گلزار شهدای امامزاده اسحاق ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.
مراسم بزرگداشت  پس از تدفین در حسینیه علامه سعد شهرامام (ره) دزفول برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم امیر علی هیودی، سید مجتبی ابوالقاسمی، علی حاجیوند قیاسی، محمد زلقی، عادل سعد،عارف کایدخورده وحاج حسین سعادت خواه از دیگر شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول هستند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهید حجت الله یوسفیه معلم زبان انگلیسی ساکن ورامین در سن ۳۷ سالگی و در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۶۴ در سلیمانیه عراق و در عملیات والفجر ۹ به فیض شهادت نائل آمد و حالا پیکر مطهر این شهید پس از ۳۹ سال به کشور بازگشته تا پس از تشییع با حضور مردم شهید پرور در زادگاهش به خاک سپرده شود.

مراسم تشییع پیکر این شهید ۹ صبح امروز در پارک بعثت برگزار شده و پس از آن در ساعت ۱۰ صبح امروز نیز مراسم دیگری از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام خمینی برگزار می‌شود و پس از آن پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • پیکر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .
  • پیکر مطهر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .
  • طرح جهادی به صرف لبخند در گرگان برگزار شد
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول