Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@15:47:43 GMT

راهکار مقابله با جنگ اقتصادی حرکت حول محور ولی‌فقیه است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۸۱۴۵

راهکار مقابله با جنگ اقتصادی حرکت حول محور ولی‌فقیه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: راهکار مقابله با جنگ اقتصادی حرکت حول محور ولی‌فقیه است. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور عصر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد استان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد با بیان اینکه امروز در جنگ همه‌جانبه اقتصادی قرار داریم اظهار داشت: راهکار مقابله با این جنگ حرکت حول محور ولی‌فقیه و پرهیز از تضعیف مصوبات عالی نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدام ابلهانه آمریکا و تروریسم خواندن سپاه گفت: اینکه دولت و نظامی بخواهد بخشی از نظام و حکومت رسمی و مردمی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد؛ نوعی جنگ است که باید آماده مقابله با این‌گونه هجمه‌ها باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان وحدت و انسجام ملی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پاتکی به هجمه‌های دشمنان دانست.

بیرجند| وحدت و انسجام و ایستادگی رمز پیروزی در جنگ اقتصادی استصنعتگران افسران جنگ اقتصادی و تلاشگران عرصه جهاد هستندرونق تولید 51| استاندار بوشهر:رونق تولید بهترین قرارگاه در مقابله با جنگ اقتصادی است

خجسته پور با اشاره به در پیش بودن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: باید ارزش‌های دفاع مقدس و ایثارگری‌های رزمندگانی که جان خود را پای ارزش‌ها فدا کردند، را به نسل جوان امروز معرفی کرد.

وی آزادی خرمشهر را در سوم خرداد سال 61 یکی از ارزش‌های ناب دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در آن شرایط سخت باوجود همه فرارهایی که براثر جنگ تحمیلی بر مردم واردشده بود؛ آزادسازی خرمشهر موجی از شادی و شعف را برای مردم به بار آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان داشت: ارزش‌های دفاع مقدس منحصر در بعد زمانی و مکانی خاصی نیستند و باید همواره آن‌ها را یادآوری کرد.

خجسته پور تأکید کرد: باید از ظرفیت ماه رمضان در برگزاری هر چه‌بهتر برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد استفاده شود.

وی بیان داشت: باید هرسال برنامه‌ها متفاوت‌تر از سال گذشته اجرا شود و همچنین کیفیت و اجرای برنامه‌های شاد، مدون و محوری نیز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

سردار یحیی الهی در گفتگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و اینکه اشخاصی که با سو استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد و توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار، مراتب در دستور کار مأموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی دو نفر را دراین‌رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها دستگیر که در تحقیقات انجام شده و با مواجه‌شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه، تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به‌صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه‌داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان