Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:18:05 GMT

حضور 22 کشور در مسابقات شطرنج قائم کاپ در قائمشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۸۳۰۶

حضور 22 کشور در مسابقات شطرنج قائم کاپ در قائمشهر

ساری – ایرنا – رئیس هیات شطرنج قائمشهر ، گفت: اولین دوره مسابقات آزاد بین المللی شطرنج قائم کاپ با حضور 22 کشور از 31 فروردین ماه در سالن حبیبی شهرستان قائمشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، افشین حسین زاده روز یک شنبه در نشست خبری تورنمنت بین المللی شطرنج ' قائم کاپ ' یادمان سرداران و 10 هزار شهید مازندران که در قائمشهر برگزار شد، افزود: تاکنون حدود 400 شطرنج باز برای شرکت در مسابقات ثبت نام کرده اند که از این تعداد 330 شطرنج باز از استان های مختلف ایران و70 شطرنج باز از خارج هستند که تا روز 6 اردیبهشت ماه با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهلت ثبت نام شرکت کنندگان تا 28 فروردین ماه روز چهارشنبه اعلام شد.
وی با اعلام اینکه شطرنج بازانی از کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، چک، اکراین ، هند ، ارمنستان و غیره در این مسابقات شرکت کرده اند، گفت: شطرنج بازان در 9 دوره و در سه جدول استادان، آماتورها و نوجوانان زیر 14 سال با هم رقابت می کنند.
رئیس هیات شطرنج قائمشهر زمان اختتامیه این مسابقات را صبح روز جمعه ششم اردیبهشت ماه اعلام کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در این نشست هدف از برگزاری مسابقات در این شهرستان را افزایش تحربیان شطرنج بازان و بهره گیری از توریسم ورزشی اعلام کرد .
فرشید قدیمی گفت: با برگزاری مسابقات در شهرستان قائمشهر می توانیم امکانات سالن های ورزشی را به روزتر کنیم و همچنین برگزاری چنین مسابقات باعث می شود تا تجربیات شطرنج بازان بیشتر شود .
نشست خبری تورنمنت بین المللی شطرنج قائم کاپ یادمان سرداران و 10 هزار شهید مازندران با حضور رئیس فدراسیون ، معاون مدیر کل ورزش و جوانان مازندران ، رئیس هیات شطرنج مازندران و فرماندار قائمشهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
7334/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات شطرنج قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با حضور برترین ورزشکاران در بخش تکنیک (ممای) از باشگاه‌های برتر استان بوشهر به مدت یک روز برگزار شد.

این مسابقات در چهار رده سنی و اجرای هفت خط کونگ فو تو آ در بخش بانوان با حضور ۷۵ ورزشکار برتر از باشگاه استان بوشهر برگزار شد.

در پایان به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی استان بوشهر و مدال مسابقات اهدا شد و باشگاه مهر عالی‌شهر مقام اول مسابقات باشگاه آماتا مقام دوم و باشگاه آذرخش مقام سوم را کسب کردند.

نایب رئیس امور بانوان کونگ فو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر قهرمانان بخش ممای کونگ فو توآ استان بوشهر را از برترین‌های کشور اعلام کرد و گفت: از تمامی مربیان و ورزشکاران انتظار داریم سطح فنی خود را در سال جدید جهت کسب مقام‌های برتر حفظ کنند

طیبه عبدالهی از مسئول کمیته مسابقات مریم برگستوان و کادر اجرایی و داوران این دوره از مسابقات پریسا پیشه ور و نهال احمدزاده و خانم کریم زاده، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097348

دیگر خبرها

  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی‌ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی