Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@10:56:14 GMT

حضور 22 کشور در مسابقات شطرنج قائم کاپ در قائمشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۸۳۳۹

حضور 22 کشور در مسابقات شطرنج قائم کاپ در قائمشهر

به گزارش خبرنگار ایرنا، افشین حسین زاده روز یک شنبه در نشست خبری تورنمنت بین المللی شطرنج ' قائم کاپ ' یادمان سرداران و 10 هزار شهید مازندران که در قائمشهر برگزار شد، افزود: تاکنون حدود 400 شطرنج باز برای شرکت در مسابقات ثبت نام کرده اند که از این تعداد 330 شطرنج باز از استان های مختلف ایران و70 شطرنج باز از خارج هستند که تا روز 6 اردیبهشت ماه با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهلت ثبت نام شرکت کنندگان تا 28 فروردین ماه روز چهارشنبه اعلام شد.
وی با اعلام اینکه شطرنج بازانی از کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، چک، اکراین ، هند ، ارمنستان و غیره در این مسابقات شرکت کرده اند، گفت: شطرنج بازان در 9 دوره و در سه جدول استادان، آماتورها و نوجوانان زیر 14 سال با هم رقابت می کنند.
رئیس هیات شطرنج قائمشهر زمان اختتامیه این مسابقات را صبح روز جمعه ششم اردیبهشت ماه اعلام کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در این نشست هدف از برگزاری مسابقات در این شهرستان را افزایش تحربیان شطرنج بازان و بهره گیری از توریسم ورزشی اعلام کرد .
فرشید قدیمی گفت: با برگزاری مسابقات در شهرستان قائمشهر می توانیم امکانات سالن های ورزشی را به روزتر کنیم و همچنین برگزاری چنین مسابقات باعث می شود تا تجربیات شطرنج بازان بیشتر شود .
نشست خبری تورنمنت بین المللی شطرنج قائم کاپ یادمان سرداران و 10 هزار شهید مازندران با حضور رئیس فدراسیون ، معاون مدیر کل ورزش و جوانان مازندران ، رئیس هیات شطرنج مازندران و فرماندار قائمشهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
7334/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان های مختلف اکراین جدول روسیه ورزش و جوانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان مازندران و مجروح شدن داور، جلسه‌ای در هیئت کشتی استان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های گذشته رقابت‌های کشتی نونهالان استان مازندران به جنجال کشیده شد و داور یکی از مبارزه‌ها مورد ضرب‌وشتم عده‌ای قرار گرفت.

فیلم منتشرشده در فضای مجازی از استفاده برخی افراد از چاقو، در حین درگیری داشت و با اتفاقاتی که در سالن رخ داد، داور که به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان بستری شد.

در همین رابطه باتوجه به اینکه رئیس هیئت کشتی مازندران سرپرست تیم ملی فرنگی است و همراه با نیما صادقی داور S1 ایران که ریاست کمیته داوران هیئت مازندران را برعهده دارد، درگیر مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک بودند، روز گذشته (پنجشنبه) برای بررسی ابعاد ماجرا جلسه‌ای تشکیل شد.

این وضعیت مورد اعتراض داوران استان قرار گرفته و اینطور که پیداست در صورت عدم برخورد جدی و قاطع با چنین اتفاقاتی، اینگونه درگیری‌ها و ضرب‌وشتم‌ها رفته رفته در کشتی استان همه‌گیر می‌شود.

نیما صادقی رئیس کمیته داوران هیئت کشتی مازندران در همین رابطه به تسنیم گفت: در این جلسه تعدادی از داوران بین‌المللی استان حضور داشتند، رئیس هیئت قول پیگیری داد و مسائل دادگاهی داوری که مورد ضرب‎وشتم قرار گرفته بود نیز در حال انجام است. قول داده شد که در بحث امنیت داوران و سالن، کارگروهی پیش از مسابقات تشکیل شود که همه مسائل مد نظر قرار داده و تا جایی که امکان دارد در این خصوص جلوی اتفاقات بد گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت