Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال از آلمان می آید؟

طرفداری- وضعیت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران پس از جام ملت های آسیا و جدایی کارلوس کی روش در هاله ای از ابهام قراردارد و در هفته های اخیر گزینه های متعددی برای جانشینی این مربی پرتغالی در تیم ملی کشورمان مطرح شده اند.

لحظاتی پیش  امیر سلطانی، یکی از مدیران برنامه رسمی فوتبال ایران که در فصل جاری لیگ برتر مدتی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان فعالیت کرد و ارتباط نزدیکی هم با باشگاه استوک سیتی انگلیس دارد با منتشر کردن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود درباره یورگن کلینزمن، احتمال انتخاب  این آلمانی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشورمان را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با به کار بردن عبارت «کمی قدیمی اما هنوز طلا... به ایران خوش آمدی مربی» کلینزمن را معرفی کرده است. این درحالی است که پنج شنبه هفته پیش هم علیرضا مرزبان، سرمربی سابق نفت مسجد سلیمان که در فوتبال سرزمین ژرمن ها سابقه فعالیت دارد در اظهار نظری عجیب ادعا کرده بود سرمربی جدید تیم ملی ایران را می شناسد اما نامی از او نمی برد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود اسلامیان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت:

مهدی تاج پیگیر انتخاب سرمربی تیم ملی است اما من از اینکه او تاکنون مذاکره ای با کلینزمن انجام داده باشد خبر ندارم. فقط می دانم قرار است به زودی سرمربی جدید تیم ملی مشخص شود.

او ادامه داد:

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم درباره بحث انتخاب سرمربی تیم ملی به زودی برگزار خواهد شد. تنها نکته ای که من از آن مطلع هستم این است که سرمربی تیم ملی به زودی انتخاب خواهد شد اما تاکنون نام هیچ گزینه ای در هیئت رئیسه مطرح نشده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین درباره اینکه شنیده می‌شود در صورت ۴۸ تیمی شدن جام جهانی ۲۰۲۲ احتمال دارد یک ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد، گفت:

بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ بدهد و طبق اطلاعات من سرمربی بعدی تیم ملی هم خارجی است. حال باید درباره این موضوع هم در هیئت رئیسه تصمیم گیری کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟

شمارش معکوس برای انتقال آرنه اسلوت به آنفیلد آغاز شده است. 

طرفداری | مذاکره روبن آموریم با وست‌هم ممکن است اشتباه محاسباتی بزرگی از سوی سرمربی پرتغالی باشد. 

به گزارش ملیسا ردی از اسکای؛ همه‌چیز برای انتقال آرنه اسلوت به آنفیلد آماده است. لیورپول و فاینورد در یک قدمی تواق نهایی هستند تا سرمربی هلندی به عنوان جانشین یورگن کلوپ انتخاب شود. منابع اسکای در هلند صحبت از پرداخت غرامت 9.85 میلیون پوندی توسط قرمزها به میان آورده‌اند. اسلوت از همان ابتدا در لیست لیورپول حضور داشت و باشگاه پس از بررسی دقیق معیارهای کلیدی او را به عنوان رهبر دوران پساکلوپ انتخاب کرد. در مورد روبن آموریم، هیاهوی بزرگی پیرامون سرمربی اسپورتینگ وجود داشت اما به اعتقاد لیورپول، او هیچ‌وقت گزینه پیشتاز نبود. روبن آموریم با توجه به رویکردش در بازی با سه مدافع در کنار چشم‌انداز لیورپول برای ترکیب فعلی و رده‌های مختلف سنی باشگاه به عنوان گزینه نهایی انتخاب نشد.

صحبت‌ها در مورد این که انتقال آموریم صرفا به خاطر مسائل مالی منتفی شده، ساخته ذهن عنوان شده است. در مورد دیدار آموریم با وست‌هم نیاز ابهاماتی وجود دارد. یکی از واسطه‌ها باور دارد سرمربی اسپورتینگ با این مذاکره علنی قصد داشته است لیورپول را تحت فشار بگذارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد