Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:45:18 GMT

جسد مرد 70 ساله از روخانه گلرود بروجرد بیرون کشیده شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۸۶۵۳

جسد مرد 70 ساله از روخانه گلرود بروجرد بیرون کشیده شد

نادر موسیوند عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرد که حدود 70 سال سن داشت در رودخانه گلرود انتهای باغ فدک بروجرد سقوط کرد و دچارغرق شدگی شده است.
وی اظهار داشت: تلاش های منابع محلی و ماموران آتش نشانی و غواصان برای پیدا کردن جسد این مرد حدود 6 روز طول کشید.
معاون عملیات آتش نشانی بروجرد بیان کرد: با جست و جو های فراوان در نهایت جسد این مرد در رودخانه انتهای روستای شمس آباد پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسیوند افزود: جسد این مرد بعد از کشف توسط ماموران آتش نشانی بروجرد به نیروی انتظامی تحویل شد.
وی اظهار داشت: با توجه به سیلاب اخیر در بروجرد و طغیان رودخانه ها از شهروندان بروجردی درخواست داریم که از نزدیک شدن به رودخانه ها جدا خودداری کنند.
7190/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آتش نشانی نیروی انتظامی بروجرد مرد جسد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله