Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:27:31 GMT

شلیک‌های سه امتیازی برای تاخت و تاز علی منصور!

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۸۶۵۶

سبزپوشان اصفهانی باز هم در بازی خارج از خانه به برتری رسیدند تا رکورد شکست ناپذیری آن‌‌ها به 10 بازی بدون شکست برسد. 

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن حالا با شکست پیکان دهمین بازی بدون شکست خود را پشت سر می‌گذارد تا با یک بازی عقب افتاده و با 29 امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرد و برای قرار گرفتن در رتبه ششم جدول تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


ذوبی‌ها برای دومین بازی متوالی با استفاده از شوت از راه دور به گل با ارزشی رسیدند. یکی از تاکتیک‌ها این تیم برای رسیدن به گل استفاده از ضربات کرنر است. آن‌ها به خصوص از سمت چپ بازیکنی را بر روی خط محوطه جریمه قرار می‌دهند و پاس کوتاه او را صاحب می‌کنند. سپس این بازیکن توپ را به پشت محوطه جریمه ارسال می‌کند تا یک بازیکن شوتزن دروازه را هدف قرار دهد. 


در مسابقه با الوصل و پیکان دقیق این تاکتیک پیاده شد و شاگردان منصوریان بیشترین بهره را از آن بردند. در دوبی اوساگونا پاس رو به عقب را به بوحمدان داد تا شوتش در قعر دروازه حریف اماراتی قرار بگیرد. در مسابقه روز گذشته هم این اتفاق رخ داد. قاسم حدادی‌فر با ارسال پاسی به همان منطقه باز هم حمید بوحمدان را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن شوتزن با شلیک قدرتمند توپ تک گل بازی را به نام خود بزند و سه امتیاز حساس برای تیمش به ارمغان بیاورد. این هافبک دفاعی تنومند حالا با دو گل بسیار ارزشمند عصای دست منصوریان در نیم فصل دوم شده است.

 

علیرضا منصوریان (سرمربی) حمید بوحمدان ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی حمید بوحمدان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند

شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی پرگل خارج از خانه به رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر جزیره ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه 17 گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق 26 و 34، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه 62 هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا 76 امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول 74 امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به 26 اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

 

این دوازدهمین باخت برایتون در 14 مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با 44 امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است