Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@22:43:03 GMT

گواردیولا: چلسی- لیورپول؟ خیر، گلف خواهم دید!

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۸۷۳۳

گواردیولا: چلسی- لیورپول؟ خیر، گلف خواهم دید!

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد تمام تلاش تیمش قهرمانی در این فصل لیگ برتر خواهد بود.


به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز منچسترسیتی موفق شد 1-3 پالاس را مغلوب کرده و گام بلند دیگری به سمت فتح لیگ برتر بردارد. در حالیکه در حال حاضر بازی تعیین کننده لیورپول و چلسی در حال برگزاری است، گواردیولا مدعی شد ترجیح می دهد رقابت های گلف را به جای این دیدار تماشا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گواردیولا گفت: "فشار روی سیتی وحشتناک است و ما تلاش می کنیم برای دومین فصل در لیگ برتر قهرمان شویم. برای دومین سال متوالی حداقل 83 امتیاز گرفتیم و 5 بازی نیز باقی مانده است. ما 2 بار نیز فاتح جام خیریه شده ایم و فینال FA CUP نیز پیش روی ما خواهد بود.

 

درخشش رحیم استرلینگ؟ او اولین فرصت گلزنی خود را از دست داد، اما گل اول وی باور نکردنی بود. استرلینگ بازیکنی است که این فصل گلهای زیادی را به ثمر رسانده است. او به کایل واکر نیز یاری رسانده و در دفاع نیز مبارزه کرد.

 

بازی لیورپول و چلسی؟ من در هنگام برگزاری بازی در اتوبوس یا هواپیما هستم. تایگر وودز و فرانچسکو مولیناری بازی در گلف مسترز با هم بازی دارند و ما این دیدار و شاید بازی لیورپول را تماشا خواهیم کرد، امیدوارم چلسی عملکرد خوبی داشته باشد

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی

چلسی 4 سال در استمفوردبریج شکست نخورد. منچسترسیتی 58 بازی با رکورد تاریخی آن‌ها فاصله دارد. 

طرفداری | چند رکورد مهم لیگ برتر همچنان به نام منچسترسیتی و پپ گواردیولا ثبت نشده‌اند.

با پیروزی 5-1 مقابل وولورهمپتون، سیتیزن‌ها به شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی ادامه دادند. از شکست 2-1 مقابل برنتفورد در نوامبر 2022 تا به امروز، تیم تحت هدایت گواردیولا هرگز در اتحاد شکست را تجربه نکرده است. نوار شکست‌ناپذیری آن‌ها در لیگ برتر به عدد 29 رسید که در حال حاضر در بین تیم‌های فعلی لیگ برتر بهترین عملکرد محسوب می‌شود. با این حال، اگر در بحث رکورد شکست‌ناپذیری خانگی کاوش عمیق‌تری داشته باشیم، با عملکرد شگفت‌انگیز چلسی مواجه خواهیم شد. آبی‌ها در حد فاصل مارس 2004 تا اکتبر 2008 هرگز در ورزشگاه استمفوردبریج شکست نخوردند. این رکورد تا امروز دست نخورده باقی‌مانده و تنها لیورپولِ یورگن کلوپ در سال 2017-2021 با 68 بازی به آن نزدیک شد. 

طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی لیگ برتر

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین