Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نوراللهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص غیبتش در بازی با سایپا گفت: خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز را به دست آوردیم و شنبه اول وقت هواداران سنگ تمام گذاشتن و آمدند و 40 هزار نفر بودند. 3 امتیاز گرفتیم و مهم این بود. هنوز پایم درد می‌کند ولی قرار است طی روزهای آینده این مشکل برطرف شود و به امید خدا به بازی با ذوب آهن می‌رسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد گلزنی پیاپی در 2 بازی و قطع شدن روند آن گفت: خدا را شکر و زحمت بچه ها بود که به نام من ثبت شد و این بازی هم به خاطر مصدومیت نتوانستم همراه تیم باشم. در اوایل بازی با الاهلی بود که ضربه سختی به من وارد شد و باعث شد این مشکل پیش بیاید.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه با فاصله 5 امتیازی که در صدر جدول ایجاد کردند مثل هواداران این تیم از الان قهرمانی را مسجل می‌داند یا نه گفت: طبیعتاً با ایجاد فاصله 5 امتیازی کمی خیال‌مان راحت شد و شرایط خوبی پیدا کردیم و با آرامش بیشتری در بازی‌های بعدی بازی می‌کنیم و فشار کمتر شده است ولی اینکه خودمان را قهرمان بدانیم هنوز خیلی زود است. ما بازی‌های سختی داریم و  5 فینال در پیش داریم. بازی با ذوب آهن یا بعد از آن سپاهان بازی‌های سختی هستند که باید از آن سربلند بیرون بیاییم و به امید خدا در پایان جام قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم.

نوراللهی در مورد اینکه برانکو گفته است نتایج تیم زحمت بازیکنان بوده و خودش نقشی  در این ماجرا نداشته عنوان کرد: یک مصاحبه‌ای آقای کاشانی انجام داد که بعدش گفتند تکذیب شده است و نمی‌دانم ماجرایش چه بود ولی به نظر خود من برانکو از روزی که به پرسپولیس آمده نظم و انسجام و همدلی را به تمی تزریق کرده و پشتکاری که در تیم دیده می‌شود به خاطر حضور برانکو است. 4 سال بهترین نتایج را با کمترین امکانات گرفتیم. در حالیکه 10 بازیکن بزرگسال در ترکیب بیشتر نداشتیم به فینال آسیا رسیدیم و در این راه در کنار تلاش بازیکنان و حمایت هواداران،‌ زحمات آقای برانکو هم بود. ما همیشه پشت برانکو هستیم و امیدوارم سال‌های سال در تیم بماند و افتخار کسب کند.

وی در مورد سیل استان گلستان که زادگاهش است هم گفت: اول سالی دوست داشتیم مردم به خوبی سال جدید را شروع کنند ولی اخبار بدی به گوش رسید و کام خیلی از هموطنان‌مان تلخ شد و هم استانی‌های من هم دچار این مشکل شدند و امیدوارم مسئولان هرچه زودتر فکری برای این عزیزان بکنند تا به زندگی عادی برگردند و دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

هافبک پرسپولیس در مورد کمک‌های خودش و سایرین و همچنین حراج پیراهنش در دربی عنوان کرد: پیراهنی که گل دربی را با آن زدم به حراج گذاشته شده و قرار است عوایدش به سیل زدگان برسد. اینطور که مشخص است مبلغ خوبی جمع آوری شده و قرار است پیراهن به کسی اهدا شود که بیشترین کمک را انجام داده است. امیدوارم این مبلغ کمک کوچکی برای مردم سیل زده باشد. مبلغ آن را دقیقا نمی‌دانم ولی طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال احمد نوراللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از وضعیت تیمش بسیار راضی است و دوست ندارد با هیچ مربی دیگری مقایسه شود.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پر گل ۴ بر یک برنده شد. با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی یازده امتیاز اختلاف دارد و با پیروزی در دیدار بعدی اش قهرمانی خود را قطعی خواهد کرد.

به نقل از لوپاریزین، لوئیس انریکه روزهای درخشانی را در پاری سن ژرمن تجربه می کند و با این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرده است. او دوست ندارد که با دیگر مربیان پاری سن ژرمن مقایسه شود. انریکه بعد از پیروزی قاطع برابر لوریان گفت: من اصلا دوست ندارم که با کسی مقایسه شوم؛ چرا که شریط هر فصل متفاوت است و چنین مقایسه‌ای خوب نیست. همواره تلاش می‌کنم تا پایبند به اصول و تفکرات خود باشم و به همین خاطر بازیکنان باید برای خوشحال‌کردن هواداران نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

او ادامه داد: اکنون در شرایط خوبی به سر می بریم. برای یک مربی همواره لحظات تلخ و شیرین وجود دارد و خوشبختانه اکنون ما لحظات خوبی را تجربه می کنیم. برای قهرمانی در همه جام ها باید به میدان برویم. امیدوارم که تا پایان فصل هشت بازی دیگر انجام دهیم.

انریکه در پایان گفت: بازی بسیار خوبی را برابر لوریان به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. دوست دارم که همواره قهرمانی تیم به دست خود ما به دست آید و نه با کمک دیگر تیم‌ها. در دیدار امشب به چند بازیکن اصلی استراحت دادم و خوشبختانه بازیکنان نیمکت نشین هم آمادگی بسیار بالایی از خود نشان دادند و این نشان می دهد که ما یک تیم کامل و آماده‌ایم. هر مربی می‌خواهد ثابت کند که تیمش تنها یازده بازیکن نیست. برابر لوریان نشان دادیم بازیکنان جوان و بااستعداد بسیار باکیفیتی داریم که می‌توانند در آینده به تیم کمک زیادی بکنند و این واقعا خوشحال‌کننده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم