Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بانک مرکزی کل کشور در خصوص وضعیت اختصاص کالابرگ الکترونیکی، گفت: از لحاظ نرم افزاری بانک مرکزی آمادگی لازم را برای اختصاص کالابرگ الکترونیکی به مردم دارد اما زمان اجرای آن منوط به تصمیمی دولت است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   به نقل از خانه ملت، عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی کل کشور در خصوص وضعیت اختصاص کالابرگ الکترونیکی گفت: از لحاظ نرم افزاری بانک مرکزی آمادگی لازم را برای اختصاص کالابرگ الکترونیکی به مردم  دارد اما زمان اجرای آن منوط به تصمیمی دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرح ارائه کوپن الکترونیکی موضوعی است که با توجه به کاهش شدید قدرت خرید مردم به خصوص دهک‌های پایین جامعه مورد توجه قرار گرفته است.

طرح کالابرگ الکترونیکی یا کوپن الکترونیکی را وزارت رفاه پیشنهاد کرده است، اما هنوز توضیح کاملی درباره جزئیات آن داده نشده و تصمیمی هم درباره اجرای آن گرفته نشده است.

 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: همتی کالابرگ الکترونیکی بانک مرکزی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است

فرزاد پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خانوارهای دهک یک تا هفت یارانه بگیر می‌توانند به ازای خرید از این بستر ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف به صورت اعتبار دریافت کنند، اظهار کرد: دراین طرح یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

به گفته پیشکاری در حال حاضر ۴۷۵ هزارخانوارکردستانی یارانه خود را به خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی اختصاص دادند.

گفتنی است؛ مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6092634

دیگر خبرها

  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد