Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@04:42:00 GMT

قیمت طلا، سکه و ارز در روز یکشنبه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۹۲۲۴

خرداد: ارزش سکه تمام بهار آزادی امروز روند صعودی به خود گرفت.
به گزارش ایسنا، به واسطه تعطیلی بازارهای جهانی در تعطیلات آخر هفته، ارزش اونس جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته به نرخ ۱۲۹۰ دلار و ۵۰ سنت ارزش‌گذاری شده است.
در کنار اونس جهانی ارزش طلا در بازار تهران در قالب طلای خام ۱۸ عیار به نرخ ۴۳۶ هزار و ۵۳۷ تومان ارزش گذاری شده که نسبت به روز گذشته روند صعودی را در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این تفاسیر ارزش سکه تمام طرح جدید (تا ساعت ۱۸:۳۰) به نرخ ۴ میلیون و ۸۰۸ هزار تومان با افزایش ۳۳ هزار تومانی نسبت به روز گذشته و سکه طرح قدیم هم نرخ ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه رسید. این رشد قیمت حاکی از آن است که تنها افزایش تقاضا برای این نوع سکه قیمت آن را افزایش داده است، زیرا ارزش طلا روند نزولی به خود گرفته است.
قیمت نیم سکه با افت ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ارزش ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان تعیین شده و این در حالی است که ربع سکه نیز روند کاهشی ۳۰ هزار تومان را برای خود انتخاب کرده و ارزشی در محدوده ۱ میلیون و ۶۷۰ تومان برای آن انتخاب شده است. سکه یک گرمی اما راه سکه تمام را در پیش گرفته و با رشد ۱۰ هزار تومانی نرخ در حدود ۹۴۰ هزار تومان دارد.
اما نرخ دلار با ادامه روند کاهشی خود به به ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان برگشت. بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۱۱۰ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۸۲۱ تومان خریداری می‌کردند.
قیمت خرید دلار در روز گذشته در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۳۴۴ تومان و یورو ۱۵ هزار و ۸۴ تومان بود. همچنین بانک‌ها پوند را با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۷ هزار و ۱۵۶ تومان خریداری می‌کنند. یوروی مسافرتی نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۵ هزار و ۵۶۶ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.
این در حالی است که صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۰۰ تومانی داشته است. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است که نرخ یورو نیز نسبت به روز گذشته با کاهش همراه بوده است. برچسب ها: قیمت ، طلا ، سکه ، ارز

منبع: خرداد

کلیدواژه: قیمت طلا سکه ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید