Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:36:14 GMT

مدارس ۹ شهرستان سیستان و بلوچستان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۹۳۳۸

مدارس ۹ شهرستان سیستان و بلوچستان تعطیل شد

عبدالرحمن شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پیرو صدور اخطاریه هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی‌ها و خطر وقوع سیل مدارس ۱۰ شهرستان سیستان و بلوچستان فردا دوشنبه مورخ ۲۶ فروردین ماه تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی رگبار متوسط همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی تا فردا برای بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از همین رو مدارس شهرستان‌های چابهار، زابل، قصرقند، فنوج، دلگان، نیمروز و هیرمند در تمام مقاطع و در دو شیفت صبح و عصر فردا دوشنبه مورخ ۲۶ فروردین تعطیل است.

شهنوازی گفت: همچنین با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی مبنی بر آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها مدارس ایرانشهر و نیکشهر در نوبت صبح دوشنبه ۲۶ فروردین ماه نیز تعطیل اعلام شده است.

وی تصریح کرد: پیرو صدور اخطاریه جوی هواشناسی مبنی بر احتمال جاری شدن سیلاب در سیستان و بلوچستان، همه دهیاران، بخشداران و فرمانداران استان تا پایان هفته در آماده‌باش هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: همچنین مقرر شده ادارات کل راه و راهداری‌ها در شمال و جنوب استان با توجه به اینکه ممکن است سیلاب‌ها به محورهای مواصلاتی خسارت وارد کنند، آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 4590946

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند