Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@21:39:34 GMT

ادعای خنده دار کاخ سفید در مورد ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۹۶۶۰

کاخ سفید روز یکشنبه تأکید کرد رئیس جمهور آمریکا کسی را به اعمال خشونت علیه یک نماینده مسلمان کنگره تحریک نکرده است.

دونالد ترامپ ویدئویی توئیت کرده است که در آن اظهارت ایلهان عمر (Ilhan Omar) را به رویداد‌های ۱۱ سپتامبر مرتبط می‌کند. برخی نمایندگان دموکرات این اقدام ترامپ را یک رسوایی نامیده اند.

ایلهان عمر، نماینده ایالت مینه سوتا در کنگره آمریکا، در ماه مارس (اسفند ۹۷-فروردین ۹۸) در برابر شورای روابط آمریکایی-اسلامی گفته بود که این شورا بعد از حملات ۱۱ سپتامبر تأسیس شده است، زیرا آن‌ها معتقد بودند برخی افراد کاری کرده اند و حال هر یک از ما شاهد از دست رفتن آزادی‌های مدنی خود هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات باعث جنجال شدند و رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در صفحه توئیتر خود ویدئویی ۴۳ ثانیه‌ای منتشر کرد که در آن صحبت‌های این نماینده دموکرات، هم زمان با تصاویر برج‌های دوقلوی نیویورک در حال سوختن پخش می‌شوند. این ویدئو که تا ظهر روز یکشنبه نزدیک به ۹ میلیون بیننده داشته است، با واکنش منفی دموکرات‌ها روبرو شده است.

الیزابت وارن (Elizabeth Warren) , سناتور نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک پیام توئیتری گفت: رئیس‌جمهور با این کار خود افراد را به خشونت علیه یک عضو کنگره تحریک می‌کند. این اقدام مشمئز کننده است. یک رسوایی است.

همچنین الکساندریا اوکاسیو کورتز (Alexandria Ocasio-Corte) , عضو دیگر کنگره گفته است که جان خانم ایلهان عمر در خطر است.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در این باره به شبکه فاکس نیوز گفت: دونالد ترامپ خشونت علیه هیچ فردی را ترغیب نمی‌کند.

او همچنین به شبکه‌ای بی سی گفت: رئیس‌جمهور قطعاً بدی کسی را نمی‌خواهد و خواهان خشونت علیه کسی نیست، ولی او باید عضو کنگره را به رعایت موازین فرا بخواند چرا که این فرد نه یک بار بلکه چندین بار اظهارات یهودستیزانه داشته است.

اشاره سارا سندرز به اظهارات دیگر خانم ایلهان عمر درباره اسرائیل بود. برخی نمایندگان کنگره این اظهارات را یهودستیزانه توصیف کرده بودند.

ایلهان عمر در واکنش به توئیت اخیر دونالد ترامپ که حاوی ویدئوی جنجالی است، گفت: ممنون که در مبارزه برای داشتن آمریکایی که سزاوارش هستیم، کنار من هستید و در برابر دولتی که تلاش می‌کند مسلمانان را از کشورمان بیرون کند، ایستاده اید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا خشونت مسلمان ۱۱ سپتامبر رسوایی توئیتر نیویورک نامزد انتخابات کاخ سفید مسلمانان ۱۱ سپتامبر خشونت رئیس جمهور آمریکا کاخ سفید مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس

سیاوش یزدانی باز هم برای هواداران الهلال کری خواند!

طرفداری | سیاوش یزدانی کامنت عجیبی را منتشر کرده است.

سیاوش یزدانی در جدال با الهلال حسابی حاشیه ساز شد، جایی که او برای هواداران تیم عربستانی با نشان دادن نتیجه 1-0 کری خواند اما درنهایت سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. همین موضوع در آن زمان، سیاوش یزدانی را سوژه کاربران عربستان در شبکه های اجتماعی کرده بود.

حالا به نظر می رسید سیاوش یزدانی منتظر حذف الهلال بود تا جبران کند و پس از حذف این تیم مقابل العین، بلافاصله زیر پست الهلال با ایموجی خنده، نتیجه 1-0 را دوباره کامنت کرد!

کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!
  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • خنده‌دارترین لحظات «خدنگ‌ها» در حیات وحش (عکس)
  • قلیان با گاز خنده!
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • ببینید | کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس