Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تحویل کمک اضطراری به سیل‌زدگان ایران توسط سفارت ژاپن در کشورمان برگزار شد. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸ بین الملل آسیا-اقیانوسیه دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سفارت ژاپن در ایران مراسم تحویل کمک اضطراری به سیل‌زدگان را در تاریخ 24 فروردین در پایگاه سازمان امداد و نجات در تهران برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایتو، سفیر کبیر ژاپن در ایران، کوبایاشی، نماینده ارشد دفتر جایکا در ایران، از طرف ژاپن در این مراسم شرکت کردند.

همچنین فرازنده، دستیار وزیر و مدیرکل اداره آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه، سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و نوری، عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر از طرف ایران در این مراسم حضور داشتند.

سفیر کبیر ژاپن ضمن ابراز مراتب تسلیت صمیمانه به خانواده‌های قربانیان سیل اخیر اظهار داشت که ژاپن عمیقاً از تلفات جانی و خسارات مالی شدید به زیربناهایی که بر اثر باران‌های سیل‌آسا در سراسر کشور آسیب دیدند متأسف است و صمیمانه امیدوار است که این کمک‌ها در تلاش‌هایی که برای تسکین آلام سیل‌زدگان مبذول می‌شود سهمی داشته باشد.

وی همچنین افزود: «ما همچنان با سپاس فراوان کمک‌های ایران به ژاپن را در زمان زلزله بزرگ شرق ژاپن به‌یاد داریم و آماده‌ایم تا با همتایان ایرانی خود به‌منظور کمک به تلاش‌های مردم ایران برای کمک‌های اضطراری، بازتوانی و بازسازی‌های آتی به همکاری ادامه دهیم».

رسیدن دومین هواپیمای حاوی کمک‌های پاکستان به سیل‌زدگان ایران

جایکا این کمک‌های اضطراری را از طریق وزارت امور خارجه به جمعیت هلال احمر تحویل داد و اسناد مربوطه  توسط سفارت ژاپن، جایکا، جمعیت هلال احمر و وزارت امور خارجه امضاء شد.

دولت ژاپن در 21 فروردین 1398، تصمیم به تهیه اقلام کمک اضطراری (شامل 190 چادر، 1,150 تشک خواب و 100 قطعه پوشش پلاستیکی) جمعاً حدود 6 تن، از طریق آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا) در پاسخ به خسارات ناشی از سیل اخیر گرفت.

انتهای پیام/*

R36348/P/S8,87,95/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت ایران در کابل حمله مسلحانه به نمازگزاران در ولسوالی گذره هرات را محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل در اطلاعیه‌ای نوشت سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می نماید.

گفتنی است در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • ماشاالله قصاب کیست و کجاست؟ (+عکس)
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد