Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@13:20:17 GMT

رونق تولید ارتباط مستقیم با صداقت و انصاف دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۹۹۷۳

رونق تولید ارتباط مستقیم با صداقت و انصاف دارد

اعتماد بزرگترین سرمایه ای است که قطره قطره جمع می شود اما اگر قدر این اعتماد را ندانیم به یکباره  از دست می رود و بدست آوردن آن، سال ها زمان می برد. صداقت کلید موفقیت در همه امور است. اما وقتی که یک تولید کننده آنچه را عرضه می کند با چیزی که ادعا می کند توفیر داشته باشد این اعتماد مردمی را به سادگی از دست می دهد و این است که مردم کم کم به سوی محصولات خارجی می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند سالی است که در صنایع داخلی کم فروشی باب شده و این خطر بزرگی برای آینده صنایع کشور است. نوشابه ها نسبت به گذشته، از لحاظ قطر شیشه لاغر تر شده و از لحاظ حجم مواد داخل آن کاهش پیدا کرده اند؛ جدیدا نوشابه های قوطی در اندازه های حلب رانی عرضه می شود؛ نوشابه های خانواده سر خالی تر شده اند. نیم بیشتری از فضای بسته های چیپس، پفک، پاپ کورن و محصولات کودکانه پر از باد است.

چند سالی است که صحبت از جای خالی صنایع بسته بندی در کشور مطرح است و کارشناسان اعلام می کنند که زعفران ایران، پسته ایران، گردو، انواع محصولات باغی و غیره به صورت فله ای با قیمت پایین صادر می شود و همین محصولات با بسته بندی های شیک و زیبا با چندین برابر قیمت به خودمان فروخته می شود.

چند سالی است که تولید کنندگان داخلی مفهوم بسته بندی و ارزش افزوده ای که بسته بندی کالا برای تولید ایجاد می کند را درک کرده اند، اما ما همیشه یا آنقدر جلو می رویم که از این طرف بام می افتیم، یا آنقدر عقب می رویم که از آن سوی بام می افتیم؛ برخی تولید کنندگان محترم تصور می کنند که بسته بندی زیبا به تنهایی راز موفقیت است، اما نمی دانند که اعتماد اولین رمز موفقیت است. به همین خاطر این تولید کننده محترم، جعبه پولکی را طوری طراحی کرده که ظاهر آن زیبا و نقش و نگار دارد، اما وقتی که در جعبه را باز می کنید ملاحظه می فرمائید که ُپر از خالی است. همچنین قسمت تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و قیمت محصول خالی است، اینگونه می شود که وقتی صداقت، وجدان و انصاف در کار نباشد، تولید هم از رونق می افتد.

علی اشرف خانلری

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق تولید در گرو تلاش کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه سردشت در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به آیات الهی و احادیث  به جایگاه والای کارگران در اسلام اشاره کرد و گفت: ارزش کارگران آنچنان بالا است که پیامبر اکرم (ص) دست کارگری که از شدت کار زبر و خشن شده بود را بوسید .

ماموستا محمد واوی افزود : اولین شرط تولید و پیشرفت و توسعه یک جامعه فعالیت کارگران است اگر کارگران کار نکنند رونق تولید اتفاق نمی‌افتد .

وی هم چنین گفت:کارگران از ارزشمندترین طبقه وگروه در جامعه هستند و چرخ های اقتصادی  جوامع بشری با دست کارگران در حرکت است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • شرط موفقت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)