Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@02:27:11 GMT

توضیح ابومهدی المهندس در مورد حضور این سازمان در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۰۱۳۵

توضیح ابومهدی المهندس در مورد حضور این سازمان در خوزستان

خرداد: یکی از فرماندهان ارشد بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) به تشریح برخی از کمک‌های این سازمان و همچنین مردم عراق به سیل‌زدگان بخصوص در استان خوزستان پرداخت.


به گزارش ایسنا، ابومهدی المهندس که به همراه تعدادی از نیروهای الحشد الشعبی برای کمک به سیل‌زدگان ایرانی به خوزستان سفر کرده است، در اظهاراتی گفت: خیلی خوشحال هستم که امروز در خدمت مردم صبور و مقاوم خوزستان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردمی که در طول ۴۰ سال گذشته به ما کمک زیادی کردند. آیت‌الله جزایری (امام جمعه اهواز) به مجاهدان عراقی کمک زیادی کردند. ما مدیون زحمت مجاهدان ایرانی و مدافعان حرم هستیم که در جریان مبارزه با داعش و صدام به ما کمک کردند.
وی ادامه داد: حدود سه چهار هفته است که درگیر مسائل سیل در عراق در نقاطی چون موصل و بصره هستیم. در این چارچوب الحشد الشعبی از امکانات خود و کمک‌های مردمی برای نجات مردم عراق از موصل تا بصره استفاده کرده است.
وی افزود: وظیفه خود می‌دانستیم که در این اتفاقات اخیر به مردم خوزستان کمک کنیم. با کل توان خود اعم از مهندسی، بهداری، پزشکی و… با تعدادی از نیروهای الحشد الشعبی به خوزستان آمده‌ایم و برای کمک به سیل‌زدگان از جمله کمک به مردم روستاهایی که زیر آب رفته‌اند، مستقر شده‌ایم. بخشی از امکانات مورد نیاز وارد شده است و بخش دیگری از این امکانات وارد خواهد شد و ما در خدمت مردم خوزستان خواهیم بود تا به مردم سیل‌زده کمک کنیم. برچسب ها: ابومهدی المهندس ، الحشد الشعبی ، خوزستان

منبع: خرداد

کلیدواژه: ابومهدی المهندس الحشد الشعبی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد

شب گذشته در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا در دوحه پایتخت کشور قطر، تیم المپیک عراق موفق شد با شکست دادن اندونزی و کسب رتبه سوم این تورنمنت، جواز حضور در مسابقات المپیک پاریس ۲۰۲۴، را کسب کند تا شیر‌های جوان بین‌النهرین از حالا خودشان را برای بازی در فرانسه آماده کنند.

به گزارش ورزش سه، رشید شناشیل سرمربی تیم جوانان عراق با داشتن ستارگان اثرگذاری، چون منتظر محمد بازیکن عراقی مس رفسنجان و فصل بعد استقلال و همچنین علی جاسم ستاره ملی پوش فوتبال عراق که در جام ملت‌های آسیا همراه با بزرگسالان این کشور نیز حضور داشت، مسیر متفاوتی را تجربه کرد و عراقی‌ها حالا برای ششمین‌بار در این تورنمنت حاضر خواهند شد. تیم فوتبال عراق در قرن بیست و یکم تنها دو مرتبه در المپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۱۶ ریو حضور داشتند که ماحصلش کسب رتبه چهارمی در یونان و کسب رتبه دوازدهمی در برزیل بود!

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »