Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اونای امری به آینده تیمش امید زیادی دارد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از وضعیت تیم لندنی ابراز رضایت کرد.

 سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: در حال حاضر ما در جدول لیگ برتر وضعیت خوبی داریم و برای به پایان رساندن فصل  در جمع 4 تیم برتر، رقابت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشان دادیم  یک تیم رقابتی با ذهنیتی خوب هستیم. به نظرم  باید به پیشرفت خودمان  با همین روند ادامه بدهیم. در حال پیشرفت هستیم و جدول لیگ برتر این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد.

او ادامه داد: در حال حاضر 2  نکته در بازی‌های ما مشهود است؛  اولین نکته، حضور موثر و بسیار خوب ما در بازی‌های داخل خانه و دومین نکته، نتایج  در خارج از خانه است که در حال کار بر روی این موضوع هستیم. در برخی مسابقات به خوبی رقابت می‌کنیم اما در نقطه مقابل در برخی از  بازی‌ها تیم حریف رقابتی‌تر از ما عمل می‌کند  و   مشکل ساز می‌شود. در هر یک از این مسابقات احتمال بالا رفتن در جدول با کسب 3 امتیاز و احتمال حضور در جمع 4 تیم برتر در انتهای فصل وجود دارد. کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند یک موفقیت بزرگ برای ما باشد. وقتی  فصل را با 2 شکست آغاز کردیم، به رسیدن این لحظات و احتمال قرارگیری در جمع 4 تیم اول در انتهای فصل، فکر می‌کردیم.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی فصل 2023/24 ( گل های لروی سانه، نیکلاس فولکروگ و وینیسیوس جونیور) را منتشر کرده است.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است